Урок:

«Порядкова лічба. Часові відношення: раніше, пізніше, потім»

02.12.2022
3 0
Опис уроку (учням цей опис не показується):

Урок логіко-математичного розвитку

Тема заняття «Порядкова лічба. Часові відношення: раніше, пізніше, потім»

Мета: вчити дітей порядкової лічби, розвивати вміння давати порядковий номер, закріплювати вміння порівнювати предмети за кольором, розміром, формою, виховувати самостійність, вміння порівнювати предмети за довжиною ,виховувати уважність.

Обладнання: картонні або іграшкові герої до казки «Рукавичка», виготовлене з картону дерево, листочки з паперу, з цифрами завдань, розгортка «Українські казки», квіточки з цифрами, різні геометричні фігури з пластмаси, їжачок з картону, на голочках яблучка з певною кількістю крапочок на кожному яблучку.

ВИХОВАТЕЛЬ: «Малюки, ви добре спали?

Без плачу сьогодні встали?

Всі на мене подивіться

Усміхніться!

В нас гостей зараз багато

Треба всіх їх привітати

ДІТИ: Добрий день!

ВИХОВАТЕЛЬ: Діти, а ви любите казки? ( показує розгортку з малюнками різних казок)

Ось і сьогодні до нас завітала казка, та казка незвичайна, а математична. У казці трапилась ось така пригода: «Пішов дід у ліс по дрова, та й загубив рукавичку. Сів на пеньках та й зажурився, мерзнуть ручки!»( вихователь виносить рукавичку, кладе на підлогу)

ВИХОВАТЕЛЬ: Допоможемо дідусю зігріти ручки (діти труть ручки, так ніби миють).

ВИХОВАТЕЛЬ: Тема нашого заняття: «Порядкова лічба. Часові відношення раніше, пізніше, потім», яку ми вивчимо за допомогою наших казкових героїв.

ВИХОВАТЕЛЬ: Хто самий перший прийшов до рукавички? (Відповідь дітей - Мишка).

Завдання для дітей:

  • Показати голосом, як Мишка говорить (пищать по черзі)

  • Щоб попасти їй у рукавичку, потрібно виконати завдання, після виконаного завдання вихователь «На дерево вішає 1 листочок»(протягом заняття діти виконують різні завдання, після кожного завдання на дереві з’ являється новий листочок, в кінці заняття дерево в листочках.)

ВИХОВАТЕЛЬ: А хто другий прибіг до рукавички?(відповідь дітей –Жабка)

  • Діти, хто покаже як Жабка стрибає?

  • Математичне завдання: Пострибай по квітках!(на квіточках цифри, потрібно пострибати по порядку, виконавши завдання, знову кріпимо листочок на дерево)

ВИХОВАТЕЛЬ: А чи знаєте ви, які тваринки живуть поруч із жабкою у водоймах?(діти називають різні, серед них черепаха пропонується фізкультхвилинка про черепаху)

Фізкультхвилинка: «Черепаха» (під музичний супровід)

ВИХОВАТЕЛЬ: А хто третій?

  • Діти показують на малюнках Зайчика!

НАВЧАЛЬНА ГРА «Велике – маленьке» (вихователь називає великі предмети – тягнемось у гору і присідаємо, діти називають маленькі предмети по черзі, знову прикріплюємо листочок на дереві)

ВИХОВАТЕЛЬ: А хто четвертий прийшов до рукавички?

  • Діти показують на Лисичку!

Виконують завдання вихователя, плеснути в долоні певну кількість раз, вихователь або показує або називає цифру, кріплять ще листочок після виконання.

ВИХОВАТЕЛЬ: А хто п’ятий?

  • Діти називають казкового героя, імітують голосом вовка?

Завдання для дітей: викласти на парті з геометричних фігур героя казки «Рукавичка», після виконання завдання кріпимо листочок на дерево.

Фізкультхвилинка: «Черепаха» (під музичний супровід)

ВИХОВАТЕЛЬ: А хто шостий прийшов до рукавички?

Завдання на Їжачку знайти яблучко з шістьма крапочками(яблучка на їжачку мають різну кількість крапочок)

ВИХОВАТЕЛЬ: А хто «Потім»

Завдання для діток: вишикуватися по порядку з ведмедиками(на кожному, виготовленому з картону ведмедику, написана цифра, дітям потрібно стати по порядку від найменшого до найбільшого і навпаки)

Після кожного завдання, яке виконали дітки, прикріплюємо листочок на дерево, в кінці заняття дерево одягається у вбрання з листочків, потім діти рахують, скільки вони виконали завдань, який листочок по порядку (листочки різнокольорові).

Підсумки заняття: Вправи на перевірку уваги.

Порахуємо скільки всього звірів прийшло до рукавички.

Хто який по порядку?

Хто прийшов раніше, а хто пізніше.

Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Вільне введення тексту

10 з 20 балів
  1. Показати голосом, як Мишка говорить (пищать по черзі)

  2. Щоб попасти їй у рукавичку, потрібно виконати завдання, після виконаного завдання  вихователь «На дерево вішає 1 листочок»(протягом заняття діти виконують різні завдання, після кожного завдання на дереві з’ являється новий листочок, в кінці заняття дерево в листочках.)

  3. Діти, хто покаже  як Жабка стрибає?

  4. Математичне завдання:

    Пострибай по квітках!(на квіточках цифри, потрібно пострибати  по порядку, виконавши завдання, знову кріпимо листочок на дерево)

  5. НАВЧАЛЬНА ГРА «Велике – маленьке»

    (вихователь називає великі предмети – тягнемось у гору і присідаємо, діти називають маленькі предмети по черзі, знову прикріплюємо листочок на дереві)

  6. А хто четвертий прийшов до рукавички?

    Діти показують  на Лисичку!

     Виконують завдання вихователя, плеснути в долоні певну кількість раз, вихователь або показує або називає цифру, кріплять ще листочок  після виконання.

  7. А хто четвертий прийшов до рукавички?

    Діти показують  на Лисичку!

    Виконують завдання вихователя, плеснути в долоні певну кількість раз, вихователь або показує або називає цифру, кріплять ще листочок  після виконання.

  8. А хто п’ятий?

    Діти називають казкового героя, імітують голосом вовка?

    Завдання для дітей: викласти на парті  з геометричних фігур героя казки «Рукавичка», після виконання завдання кріпимо листочок на дерево.

  9. А хто п’ятий?

    Діти називають казкового героя, імітують голосом вовка?

    Завдання для дітей: викласти на парті  з геометричних фігур героя казки «Рукавичка», після виконання завдання кріпимо листочок на дерево.

  10. А хто «Потім»

    Завдання для діток:  вишикуватися по порядку з ведмедиками(на кожному, виготовленому з картону ведмедику, написана цифра, дітям потрібно стати по порядку від найменшого до найбільшого і навпаки)

    Після кожного завдання, яке виконали дітки, прикріплюємо листочок на дерево, в кінці заняття дерево одягається у вбрання з листочків, потім діти рахують, скільки вони виконали завдань, який листочок по порядку (листочки різнокольорові).

2:

Тестування

10 з 20 балів
Логіко-математичні завдання 2
27 вересня 2022
4 0
Аватар профіля Криворучко Дарина Миколаївна
Аватар профіля Криворучко Дарина Миколаївна
Дошкілля
3—6 років та 1—4 клас
11 12 12 4 170 0

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався:

0 0

Зрозумілий:

0 0

Потрібні роз'яснення:

0 0
Рекомендуємо

Відмінювання порядкових числівників

Відмінювання порядкових числівників

54

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська мова
6 клас

35 грн

Робочий час і час відпочинку працівників

Робочий час і час відпочинку працівників

294

Аватар профіля Добринська Лариса Олексіївна
Основи трудового законодавства
I—II курси

29 грн

Майбутній час.

Майбутній час.

335

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська мова
7 клас

25 грн

Минулий час. Зміна дієслів у минулому часі.

Минулий час. Зміна дієслів у минулому часі.

346

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська мова
7 клас

25 грн

Часи дієслів. Теперішній час. Чергування приголосних у дієсловах.

Часи дієслів. Теперішній час. Чергування приголосних у дієсловах.

328

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська мова
7 клас

33 грн

Схожі уроки

Заняття Узагальнення з теми "Зима"

Заняття Узагальнення з теми "Зима"

229

Аватар профіля Зеленська Кристина Миколаївна
Дошкілля
3—4 роки

17.11.20 "На чому ми подорожуємо"

17.11.20 "На чому ми подорожуємо"

516

Аватар профіля Кравець Олена Анатоліївна
Дошкілля
3—4 роки

12.11.20 Математика

12.11.20 Математика

190

Аватар профіля Кравець Олена Анатоліївна
Дошкілля
3—4 роки

Погода зими

Погода зими

181

Аватар профіля Зеленська Кристина Миколаївна
Дошкілля
3—4 роки

Логіко - математичний розвиток 2025 частина 7

Логіко - математичний розвиток 2025 частина 7

32

Аватар профіля Христюк Ія Григорівна
Дошкілля
5—6 років