Урок "Обставина як другорядний член речення (повторення). Види обставин (за значенням), способи вираження їх" може мати декілька цілей:
1. Повторення та закріплення знань про обставину:
Цей урок дає можливість учням повторити та закріпити знання, отримані раніше про обставину як другорядний член речення.
Учні можуть:
Згадати визначення обставини.
Визначити, які слова в реченні є обставинами.
Визначити вид обставини за значенням (обставина місця, часу, дії, причини, мети, умови, порівняння).
Пояснити, як ставляться питання до обставин.
Визначити спосіб вираження обставин (прислівник, прийменниково-іменниковий зворот, інфінітив, порівняльний зворот).
Правильно вживати обставини в мовленні.
2. Розвиток мовних навичок та вмінь:
Вивчення обставини сприяє розвитку таких мовних навичок та вмінь учнів:
Уміння чітко та лаконічно висловлювати свої думки.
Використовувати різні типи речень та засоби мови для зв'язку частин тексту.
Збагачувати словниковий запас.
Удосконалювати граматичні навички.
3. Виховання мовної культури:
Урок допомагає учням усвідомити важливість правильного вживання обставин у мовленні.
Учні вчаться уникати мовних помилок та вживати мову логічно та чітко.
4. Підготовка до тематичного оцінювання:
Цей урок може бути використаний як підготовка до тематичного оцінювання з теми "Другорядні члени речення".
Учні зможуть краще підготуватися до контрольної роботи та отримати вищий бал.