Сьогодні о 14:00
онлайн-конференція:
«
Психолого-педагогічне супроводження дітей з особливими освітніми потребами: стратегії та технології
»
Взяти участь Всі події
Урок:

Мова як основний засіб спілкування. Інші функції мови. Мовні й немовні засоби спілкування.

07.06.2024
7 0
1
5 Клас

7

0

52

0

0

придбати урок
Ціна:

33 грн

Після покупки цей урок відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані уроки зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Опис уроку (учням цей опис не показується):

Урок "Мова як основний засіб спілкування. Інші функції мови. Мовні й немовні засоби спілкування" має на меті:

1. Ознайомити учнів з основними функціями мови:

  • На уроці учні вивчають, що мова слугує не лише для спілкування, але й виконує інші важливі функції, такі як:

    • Пізнавальна: мова використовується для здобуття та передачі знань.

    • Емоційна: мова використовується для вираження емоцій та почуттів.

    • Естетична: мова використовується для створення краси та насолоди.

    • Волюнтативна: мова використовується для впливу на інших людей.

2. Навчити учнів розрізняти мовні та немовні засоби спілкування:

  • На уроці учні вивчають, що спілкуватися можна не лише за допомогою слів.

  • Існують також немовні засоби спілкування, такі як:

    • Міміка: вирази обличчя.

    • Жести: рухи рук.

    • Інтонація: голос.

    • Пози: положення тіла.

    • Одяг: те, що ми носимо.

3. Розвинути мовленнєві навички учнів:

  • На уроці учні виконують різноманітні вправи та завдання, які допомагають їм розвинути мовленнєві навички, такі як:

    • Усне мовлення: учні вчаться чітко та виразно говорити, висловлювати свої думки та ідеї.

    • Письмове мовлення: учні вчаться правильно писати, використовувати різні мовні засоби.

    • Читання: учні вчаться читати швидко та вдумливо, розуміти прочитане.

    • Аудіювання: учні вчаться слухати та розуміти усне мовлення.

4. Виховати в учнів любов до мови:

  • На уроці учні вчаться цінувати мову як важливий елемент культури та історії свого народу.

  • Учні знайомляться з красою та багатством української мови, вчаться використовувати її правильно та виразно.

5. Сформувати в учнів національну самосвідомість:

  • Мова є одним із найважливіших факторів, які формують національну самосвідомість.

  • На уроці учні вчаться пишатися своєю мовою, використовувати її як засіб самовираження та спілкування з іншими українцями.

Вміст уроку:

Завдання №1:

Теоретичний блок

"Самоналаштування"

Покладіть руки на парту, закрийте очі та промовляйте:

Я зможу сьогодні добре працювати на уроці.

Я особистість творча.

Я бажаю однокласникам успіхів на уроці.

0601v9o3-4335-700x625.jpg

Завдання №2 Теоретичний блок

Завдання №3 Теоретичний блок

Завдання №4 Теоретичний блок

Завдання №5 Завантаження файлу

Завдання №6 Тестування

Завдання №7 Теоретичний блок

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався:

0 0

Зрозумілий:

0 0

Потрібні роз'яснення:

0 0
придбати урок
Ціна:

33 грн

Після покупки цей урок відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані уроки зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Рекомендуємо

Повторення та узагальнення вивченого. Синтаксис. Пунктуація. Словосполучення й речення. Вступ. Мова — найважливіший засіб спілкування, пізнання та впливу.

Повторення та узагальнення вивченого. Синтаксис. Пунктуація. Словосполучення й речення. Вступ. Мова — найважливіший засіб спілкування, пізнання та впливу.

27

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська мова
8 клас

35 грн

РМ. Мовлення і спілкування. Загальне уявлення про мовлення як діяльність. Види мовленнєвої діяльності. Різновиди мовленнєвого спілкування. Мета спілкування та адресат мовлення

РМ.	Мовлення	і спілкування. Загальне уявлення	про мовлення	як	діяльність. Види		мовленнєвої діяльності. Різновиди мовленнєвого спілкування. Мета спілкування та адресат мовлення

39

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська мова
5 клас

33 грн

Складнопідрядне речення, його будова й засоби зв’язку в ньому

Складнопідрядне речення, його будова й засоби зв’язку в ньому

143

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська мова
9 клас

25 грн

Василь Симоненко. Казка «Цар Плаксій та Лоскотон». Головні та другорядні персонажі. Мова автора та мова персонажів. Засоби художньої виразності в літературній казці.

Василь Симоненко. Казка «Цар Плаксій та Лоскотон». Головні та другорядні персонажі. Мова автора та мова персонажів. Засоби художньої виразності в літературній казці.

36

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська література
5 клас

35 грн

Прийменник як службова частина мови. Прийменник як засіб зв’язку слів у словосполученні й реченні. Зв’язок прийменника з непрямими відмінками іменника.

Прийменник як службова частина мови. Прийменник як засіб зв’язку слів у словосполученні й реченні. Зв’язок прийменника з непрямими відмінками іменника.

121

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська мова
7 клас

25 грн

Схожі уроки

РМ. Контрольний письмовий докладний переказ розповідного тексту з елементами опису памяток історії і культури в публіцистичному стилі.

РМ. Контрольний письмовий докладний переказ  розповідного тексту з елементами опису памяток  історії і культури в публіцистичному  стилі.

439

Аватар профіля Мірошніченко Леся Миколаївна
Українська мова
8 клас

Правопис складних іменників (повторення й поглиблення).

Правопис складних іменників (повторення й поглиблення).

394

Аватар профіля Мірошніченко Леся Миколаївна
Українська мова
6 клас

Розділові знаки в СПР з кількома підрядними

Розділові знаки в СПР з кількома підрядними

378

Аватар профіля Яковець Надія Василівна
Українська мова
9 клас

Розвиток зв"язного мовлення. Есе.

Розвиток зв"язного мовлення. Есе.

287

Аватар профіля Білецька Оксана Вікторівна
Українська мова
10 клас

Спостерігаю за відмінюванням займенників 3-ої особи

Спостерігаю за відмінюванням займенників 3-ої  особи

171

Аватар профіля Сухорукова Валентина Михайлівна
Українська мова
4 клас