Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ
Тема. Види мовленнєвої діяльності (аудіювання, читання, говоріння, письмо). Види аудіювання. Навчальне аудіювання
Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів про види мовленнєвої діяльності, зупинившись, зокрема, на психолінгвіст
№2:
Тестування
№3:
Вільне введення тексту
№4:
Вільне введення тексту
Рефлексія від 0 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Ю. Винничук. «Місце для дракона». Парадокс: дракон Грицько – поет і християнин. Алегоричність образів дракона Грицька, Пустельника та князя.
Ю. Винничук. «Місце для дракона». Проблематика твору: роздуми про добро і зло, вірність і зраду, доцільність самопожертви