Мета уроку: узагальнити та систематизувати знання учнів з теми "Механічний рух".
Конструктор уроків
Мета уроку: узагальнити та систематизувати знання учнів з теми "Механічний рух".
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ. Повторити § 6-13. Підготуватися до контрольної роботи (с. 92-93 - узагальнюючі таблиці; с. 94 - 95 - «Завдання для самоперевірки до розділу “Механічний рух” ).
№2:
Теоретичний блок
РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ
1. Швидкість рівномірного руху – це фізична величина, яка дорівнює:
а) добутку шляху, який подолало тіло, і часу руху;
б) відношенню часу руху до шляху, який подолало тіло;
в) половині суми початкової та кінцевої швидкостей руху;
г) відношенню шляху, який подолало тіло, до часу руху.
2. Космонавт, перебуваючи на МКС (Міжнародна космічна станція), успішно прямує до Марса. Він перебуває в стані спокою відносно
а) зірок;
б) Землі;
в) приладів, з якими працює;
г) Сонця.
3. Співвідношення між частотою та періодом обертання виражається так:
а) 𝑛 = 1/Т;
б) 𝑛 = 𝐴/𝑇 ;
в) 𝑇 = 𝑣/𝑛 ;
г) 𝑇 = 1 + 𝑛.
4. Період малих коливань математичного маятника:
а) залежить від маси тягарця;
б) залежить від довжини нитки;
в) залежить від амплітуди коливань;
г) не залежить від земного тяжіння.
№3:
Теоретичний блок
РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ
5. Космічний корабель протягом 20 с рухався зі швидкістю 10000 м/с. Яку відстань подолав корабель за цей час?
6. За графіком залежності шляху від часу для рівномірного руху потягу визначте швидкість руху потягу. Відповідь подайте в м/с і км/год.
7. Скільки кроків зробить студент, поспішаючи на лекцію, якщо відомо, що довжина кроку становить 85 см, а рухається він зі швидкістю 2 м/с. Відомо, що до університету від дійшов за 8,5 хв.
8. Гвинт гелікоптера за 0,5 хвилини здійснює 600 обертів. Чому дорівнює період обертання гвинта? Відповідь подати у мілісекундах.
№4:
Теоретичний блок
Сьогодні кожен із вас узагальнив свої знання з теми "Механічний рух" і підготувався до контрольної роботи.
Успіхів!
Рефлексія від 1 учня
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: