Конструктор уроків
Суб’єкти та об’єкти маркетингових досліджень
Учасниками (суб’єктами) маркетингових досліджень є: дослідник, клієнт,
інформатор.
Дослідник – це будь-яка о
Для повного перегляду потрібно отримати доступ від автора
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Вільне введення тексту
Відповісти на питання та виконати тести.
1. Що таке маркетингове дослідження і яку вони ?
2. Прокоментуйте різні визначення маркетингових досліджень. Що між
ними є спільним?
3. Охарактеризуйте етапи розвитку маркетингових досліджень.
4. У чому відмінність
Рефлексія від 2 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Пошук проблеми. Вибір об'єкта проектування. Організаційно-підготовчий етап проекту. Планування проектної діяльності. Маркетингові дослідження.