Урок:

маркетингові дослідження ІІ

11.03.2023
0 0
I курс, Дорослі

1

3

45

0

0

Відправити запит автору на отримання доступу до цього уроку
Автор опублікував урок у Бібліотеці уроків з обмеженим доступом. Це означає, що для повного доступу до уроку (перегляд усіх завдань та використання) Вам необхідно отримати дозвіл від автора.
Вміст уроку:
Опис, який учні побачать перед початком уроку

Суб’єкти та об’єкти маркетингових досліджень

Учасниками (суб’єктами) маркетингових досліджень є: дослідник, клієнт,

інформатор.

Дослідник – це будь-яка о

Для повного перегляду потрібно отримати доступ від автора

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Вільне введення тексту

Відповісти на питання та виконати тести.

1. Що таке маркетингове дослідження і яку вони ?

2. Прокоментуйте різні визначення маркетингових досліджень. Що між

ними є спільним?

3. Охарактеризуйте етапи розвитку маркетингових досліджень.

4. У чому відмінність

Для повного перегляду потрібно отримати доступ від автора

Рефлексія від 2 учнів

Сподобався:

1 1

Зрозумілий:

1 1

Потрібні роз'яснення:

2 0
Відправити запит автору на отримання доступу до цього уроку
Автор опублікував урок у Бібліотеці уроків з обмеженим доступом. Це означає, що для повного доступу до уроку (перегляд усіх завдань та використання) Вам необхідно отримати дозвіл від автора.
Рекомендуємо

Маркетингові дослідження проекту.Технологічний процес виробу.Інструктаж з БЖД.

Маркетингові дослідження проекту.Технологічний процес виробу.Інструктаж з БЖД.

1102

Аватар профіля Півнюк Олена Вікторівна
Технології
10—11 клас

20 грн

Міні - маркетингові дослідження. Розрахунок бюджету проекту. Виготовлення виробу. Інструктаж з БЖД.

Міні - маркетингові дослідження. Розрахунок бюджету проекту. Виготовлення виробу. Інструктаж з БЖД.

2416

Аватар профіля Півнюк Олена Вікторівна
Трудове навчання
9—11 клас

50 грн

Пошук проблеми. Вибір об'єкта проектування. Організаційно-підготовчий етап проекту. Планування проектної діяльності. Маркетингові дослідження.

Пошук проблеми. Вибір об'єкта проектування. Організаційно-підготовчий етап проекту. Планування проектної діяльності. Маркетингові дослідження.

260

Аватар профіля Півнюк Олена Вікторівна
Технології
11 клас

50 грн

Інструктаж з БЖД. Маркетингові міні-дослідження, як метод визначення потреб та смаків споживачів обраного об'єкта проєктування. Художнє конструювання. Графічне зображення Вправи на виконання шва "назад голка".

 Інструктаж з БЖД. Маркетингові міні-дослідження, як метод визначення потреб та смаків споживачів обраного об'єкта проєктування. Художнє конструювання. Графічне зображення Вправи на виконання шва "назад голка".

1936

Аватар профіля Півнюк Олена Вікторівна
Технології
5 клас

83 грн

Дослідження своєї Тіні

Дослідження своєї Тіні

182

Аватар профіля Крива Ольга Ростиславівна
Психологія
дорослі та змішані

30 грн