Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Ефективні техніки зниження рівня тривожності: практикум для педагогів
»
Взяти участь Всі події
Урок:

Маркетингове середовище. Основні види маркетингу..

19.01.2023
0 0
Дорослі

5

9

191

0

0

Відправити запит автору на отримання доступу до цього уроку
Автор опублікував урок у Бібліотеці уроків з обмеженим доступом. Це означає, що для повного доступу до уроку (перегляд усіх завдань та використання) Вам необхідно отримати дозвіл від автора.
Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

Тема 2. "Маркетингове середовище. Основні види маркетингу".

План

  1. Маркетингове середовище підприємства

  2. Основні види маркетингу, їх характеристика

    Рекомендована література

    Л1. Мальська М. П. Основи маркетингу у туризмі [текст] підручник. /

    М. П. Мальська, Н.

Для повного перегляду потрібно отримати доступ від автора

2:

Теоретичний блок

3:

Теоретичний блок

4:

Теоретичний блок

5:

Завантаження файлу

Рефлексія від 6 учнів

Сподобався:

5 1

Зрозумілий:

5 1

Потрібні роз'яснення:

6 0
Відправити запит автору на отримання доступу до цього уроку
Автор опублікував урок у Бібліотеці уроків з обмеженим доступом. Це означає, що для повного доступу до уроку (перегляд усіх завдань та використання) Вам необхідно отримати дозвіл від автора.
Рекомендуємо

Маркетингові дослідження проекту.Технологічний процес виробу.Інструктаж з БЖД.

Маркетингові дослідження проекту.Технологічний процес виробу.Інструктаж з БЖД.

1050

Аватар профіля Півнюк Олена Вікторівна
Технології
10—11 клас

20 грн

Міні - маркетингові дослідження. Розрахунок бюджету проекту. Виготовлення виробу. Інструктаж з БЖД.

Міні - маркетингові дослідження. Розрахунок бюджету проекту. Виготовлення виробу. Інструктаж з БЖД.

2240

Аватар профіля Півнюк Олена Вікторівна
Трудове навчання
9—10 клас

50 грн

Пошук проблеми. Вибір об'єкта проектування. Організаційно-підготовчий етап проекту. Планування проектної діяльності. Маркетингові дослідження.

Пошук проблеми. Вибір об'єкта проектування. Організаційно-підготовчий етап проекту. Планування проектної діяльності. Маркетингові дослідження.

220

Аватар профіля Півнюк Олена Вікторівна
Технології
11 клас

50 грн

Інструктаж з БЖД. Маркетингові міні-дослідження, як метод визначення потреб та смаків споживачів обраного об'єкта проєктування. Художнє конструювання. Графічне зображення Вправи на виконання шва "назад голка".

 Інструктаж з БЖД. Маркетингові міні-дослідження, як метод визначення потреб та смаків споживачів обраного об'єкта проєктування. Художнє конструювання. Графічне зображення Вправи на виконання шва "назад голка".

1887

Аватар профіля Півнюк Олена Вікторівна
Технології
5 клас

83 грн

Основні види складнопідрядних речень: з означальними, з'ясувальними, обставинними підрядними частинами

Основні види складнопідрядних речень: з означальними, з'ясувальними, обставинними підрядними частинами

629

Аватар профіля Пономарьова Наталія Вячеславівна
Українська мова
9 клас

20 грн

Схожі уроки

Практична робота "Маркетинг та комунікативна політика в туристичній діяльності. Створення реклами."

Практична робота "Маркетинг та комунікативна політика в туристичній діяльності.    Створення реклами."

121

Аватар профіля Вовк Тамара Іванівна
Основи маркетингу
дорослі

Основи рекламної діяльності. Реклама в засобах масової інформації.

Основи рекламної діяльності. Реклама в засобах масової інформації.

99

Аватар профіля Вовк Тамара Іванівна
Основи маркетингу
дорослі

Основи рекламної діяльності. Сучасні рекламні засоби.

Основи рекламної діяльності. Сучасні рекламні засоби.

70

Аватар профіля Вовк Тамара Іванівна
Основи маркетингу
дорослі

Основи рекламної діяльності. Ефективність рекламного впливу.

Основи рекламної діяльності. Ефективність рекламного впливу.

126

Аватар профіля Вовк Тамара Іванівна
Основи маркетингу
дорослі

Практична робота "Реклама в системі маркетингових комунікацій"

Практична робота "Реклама в системі маркетингових комунікацій"

182

Аватар профіля Вовк Тамара Іванівна
Основи маркетингу
дорослі