Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Тема 2. "Маркетингове середовище. Основні види маркетингу".
План
Маркетингове середовище підприємства
Основні види маркетингу, їх характеристика
Рекомендована література
Л1. Мальська М. П. Основи маркетингу у туризмі [текст] підручник. /
М. П. Мальська, Н.
№2:
Теоретичний блок
№3:
Теоретичний блок
№4:
Теоретичний блок
№5:
Завантаження файлу
Рефлексія від 6 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Пошук проблеми. Вибір об'єкта проектування. Організаційно-підготовчий етап проекту. Планування проектної діяльності. Маркетингові дослідження.
Інструктаж з БЖД. Маркетингові міні-дослідження, як метод визначення потреб та смаків споживачів обраного об'єкта проєктування. Художнє конструювання. Графічне зображення Вправи на виконання шва "назад голка".