Урок:

"Локальні та сезонні продукти. Гастрономічна освіта та смаки регіонів України" гурток "Відповідальне споживання"

08.12.2023
0 0
5 Клас, 6 Клас, 7 Клас, 8 Клас, 9 Клас, 10 Клас, 11 Клас

2

0

94

0

0

Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

Перегляньте відео

2:

Теоретичний блок

Гастрономічна освіта.

Цілі навчання

Гостинність та гастрономія - це два з трьох найважливіших опор для розвитку туристичної галузі. Нашою метою в цій галузі є освіта висококваліфікованого та конкурентоспроможного персоналу на ринку праці для готелів та громадського харчування.

Маючи багаторічний досвід роботи на ринку освіти в галузі туризму, нашим найважливішим пріоритетом є передача практичних навичок та формування творчого підходу до роботи за професіями та посадами, пов'язаними з готельною та громадською організацією.

Навчальна програма

Зміст освіти, що міститься в навчальних програмах, стосується як традиційних аспектів процесу надання готельних, так і кейтерингових послуг, а також інноваційного підходу до задоволення різноманітних, швидко мінливих потреб туристів.
Для спрощення навчання, тобто для оснащення аспіранта відповідними навичками, необхідними на сучасному ринку готелів та громадського харчування, ми включили міждисциплінарні теми , наприклад, у сфері просування туристичних продуктів, маркетингу місць, професійної етики, догляду за клієнтами, безпеки праці, переговорів та сучасних методів продажу техніки в включаючи активізацію продажів за допомогою комп’ютерних інструментів та Інтернету, а також законодавства, фінансів, управління людськими ресурсами та міжособистісного спілкування.
Протягом першого року навчання студенти проводять 5-денний спортивний табір . Табір складається з 32 навчальних класів і проходить у спеціальному конгресі для денної та заочної освіти.
У програмі табору заплановані такі рекреаційні заходи: альпінізм, мега-настільний футбол, теніс, стрільба, стрільба з лука, спорт на моторних човнах, вітрильний спорт, сноуборд, вейкборд, катання на велосипедах, віндсерфінг, молдинг, каякинг та інші сучасні форми відпочинку.
Навчання в галузі гостинності та гастрономії реалізується в подвійній системі, що на практиці означає, що з третього семестру всі семінари проводяться в готельних приміщеннях наших партнерів. Протягом першого року навчання наші студенти збирають теоретичні знання в галузі функціонування туристичного ринку та діяльності в готельному та ресторанному господарстві. У процесі навчання вони мають можливість безпосередньо дізнатися про практичні питання та набути цінних навичок під час роботи в туризмі.

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався:

0 0

Зрозумілий:

0 0

Потрібні роз'яснення:

0 0
Рекомендуємо

Комп’ютерні мережі. Локальна мережа

Комп’ютерні мережі.  Локальна мережа

74

Аватар профіля Балюк-Дмітрієва Олена Миколаївна
Інформатика
5 клас

33 грн

Комп’ютерні мережі. Локальна мережа. Використання мережевих папок

Комп’ютерні мережі. Локальна мережа. Використання мережевих папок

316

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
5 клас

30 грн

"МИСТЕЦТВО АФРИКАНСЬКОГО КУЛЬТУРНОГО РЕГІОНУ"

"МИСТЕЦТВО АФРИКАНСЬКОГО КУЛЬТУРНОГО РЕГІОНУ"

1794

Аватар профіля Тунік Світлана Григорівна
Мистецтво
10 клас

44 грн

"МИСТЕЦТВО ЄВРОПЕЙСЬКОГО КУЛЬТУРНОГО РЕГІОНУ"

"МИСТЕЦТВО ЄВРОПЕЙСЬКОГО КУЛЬТУРНОГО РЕГІОНУ"

1036

Аватар профіля Тунік Світлана Григорівна
Мистецтво
11 клас

44 грн

"МИСТЕЦТВО ДАЛЕКОСХІДНОГО КУЛЬТУРНОГО РЕГІОНУ"

"МИСТЕЦТВО ДАЛЕКОСХІДНОГО КУЛЬТУРНОГО РЕГІОНУ"

766

Аватар профіля Тунік Світлана Григорівна
Мистецтво
10 клас

44 грн

Схожі уроки

Види забруднень. Механічне та фізичне забруднення

Види забруднень. Механічне та фізичне забруднення

997

Аватар профіля Cакада Марина Валентинівна
Екологія
11 клас

Заморський карантинний бур’ян

Заморський карантинний бур’ян

625

Аватар профіля Бромот Тамара Миколаївна
Екологія
6—7 клас

Раціональне використання природних ресурсів Альтернативні джерела енергії.

Раціональне використання природних ресурсів Альтернативні джерела енергії.

65

Аватар профіля Карась Ірина Олексіївна
Екологія
II курс

Агросистеми. Охорона ґрунтів. Рекультивація земель.

Агросистеми. Охорона ґрунтів. Рекультивація земель.

57

Аватар профіля Карась Ірина Олексіївна
Екологія
II курс

ПР2. Вмизначення ГДК речовин забруднювачів

ПР2. Вмизначення ГДК речовин забруднювачів

55

Аватар профіля Карась Ірина Олексіївна
Екологія
II курс