Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Лабораторна робота № 3
Вимірювання розмірів малих тіл різними способами.
Для виконання лабораторної роботи № 3 в полі виконання завдання напишіть тему роботи, мету, прилади і матеріали. Для цього скористайтеся підручником сторінка 19.
Хід роботи
Визначте ціну поділки шкали лінійки Сл.
Покладіть до лінійки щільно в ряд декілька горошин (15-20 шт.), виміряйте довжину отриманого ряду. Визначте діаметр однієї горошини, розділивши довжину ряду на кількість горошин. Результати вимірювань занесіть в таблицю.
За фотографіями визначте діаметр зернини пшона і пшениці, попередньо визначивши ціну поділки лінійки:
Намотайте на олівець дріт або нитку (20-30 витків). Виміряйте ширину намотаних витків L, а потім, поділивши цю ширину на кількість витків, визначте діаметр дротини чи нитки.
Для створення таблиці скористайтеся кнопкою:
№ | Предмет | Довжина ряду, L, мм | Кількість зернин або витків, N | Діаметр, d, мм |
1. | ||||
2. | ||||
3. | ||||
4. | ||||
5. |
Всі отримані дані занесіть у таблицю. Підсумок роботи запишіть у Висновку до лабораторної роботи:
Висновок. Я сьогодні визначив ціну поділки шкали таких приладів: _________________ __________.
На уроці я навчився визначати ______________________________.
Отримав такі результати______________________________________________.
Уміння, набуті під час виконання роботи, допоможуть мені ________________________________________________________________________________________
№2:
Вільне введення тексту
Рефлексія від 14 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: