Мета проведення уроку "Контрольний диктант за 1 семестр":
1. Перевірка орфографічної та пунктуаційної грамотності учнів.
Контрольний диктант дозволяє вчителю оцінити рівень оволодіння учнями орфографічними та пунктуаційними правилами, вивченими протягом 1 семестру.
За результатами диктанту вчитель може виявити тих учнів, які мають труднощі з орфографією та пунктуацією, та надати їм додаткову допомогу.
2. Розвиток навичок писемного мовлення учнів.
Написання диктанту сприяє розвитку навичок писемного мовлення учнів, адже вони тренуються правильно писати слова та вживати розділові знаки.
3. Виховання уважності та посидючості учнів.
Виконання диктанту вимагає від учнів уважності, посидючості та зосередженості, що є важливими якостями для успішного навчання.
4. Підготовка учнів до майбутніх контрольних робіт та іспитів.
Контрольний диктант готує учнів до написання інших контрольних робіт та іспитів з української мови, адже вони звикають до формату диктанту та психологічно налаштовуються на перевірку знань.
Я вважаю, що урок "Контрольний диктант за 1 семестр" є важливим етапом у навчанні української мови, адже він дозволяє вчителю оцінити рівень знань та навичок учнів, а також дає можливість учням перевірити себе та попрацювати над своїми помилками.
Зима йде
Усі дерева вже простягли вгору, до сизого неба, оголені віти. Тільки ялинки й сосни стоять зелені, та дуб не скинув свого вбрання. Листя його лише пожовкло, потемніло. І здалеку здається, що то стоїть могутній воїн, закований у бронзу. Налетить вітер, задзвенить своїм бронзовим листям могутній дуб, але не схилиться і перед бурею…
Іду лісом, ніби ступаю по золотому килиму.
Ось тихо, мов малесенький прозорий білий метелик, сіла на рукав перша сніжинка. А ось і друга, третя. Химерні вони на вигляд ці снігові зірочки. Здається, їх вирізьбив талановитий майстер. Ось затанцювало їх у повітрі більше, посипалися густіше, засипаючи білим килимом землю, опале листя, гілля дерев.
Прийшла зима.
(106 слів. За О. Копиленко)