Урок:

Контрольна робота Диктант. Генетичний код нації.

Опис уроку (учням цей опис не показується):

Диктант відповідає чинній навчальній програмі

Українська мова. 5-9 класи.

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською

мовою навчання. − К.: Видавничий дім «Освіта», 2013

(зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 №804)

Мета:

  • з'ясувати рівень орфографічної та пунктуаційної грамотності;

  • удосконалювати вміння застосовувати тео­ретичні знання на практиці;

  • розвивати орфографіч­ну пильність, слухову пам'ять.

Вміст уроку:
Опис, який учні побачать перед початком уроку

Вітаю, восьмикласники!

Сьогодні на уроці ми пишемо диктант. Приготуйтеся до роботи. Будьте уважні! Бажаю успіху!

0800vxku-1851-750x1332.jpg

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

Вступне слово вчителя.

Мову називають генетичним кодом нації. Завдяки їй ми маємо можливість поєднати минуле з сучасним. Вона програмує майбутнє цілого народу. Повага й шана до рідної мови мають в будь-якому суспільстві особливий смисл.

0800vxss-4823-604x429.jpg

2:

Теоретичний блок

Відкрийте зошити та запишіть:

________ травня

Контрольна робота

Диктант

Генетичний код нації

3:

Теоретичний блок

Ознайомтеся із пам'яткою:

"Як писати диктант"

  1. Уважно прослухайте текст диктанту.

  2. Коли вчитель зачитуватиме кожне речення в цілому, слухайте його до кінця й не робіть ніяких записів.

  3. Починайте записувати речення лише тоді, коли вчитель почне його читати частинами, роблячи тривалі паузи.

  4. Під час записування речення більше звертайте увагу на орфографію (написання слів), але не треба забувати й про розділові знаки.

  5. Під час перевірки записаного речення потрібно передусім зважати на інтонацію й особливо ретельно перевіряти поставлені розділові знаки (у цьому важливу роль відіграють паузи: ледь помітну паузу роблять у тих місцях, де треба поставити кому, а більш помітну — на місці двокрапки чи тире; явна пауза означає, що треба поставити крапку з комою).

  6. Сконцентруйте свою увагу й не відволікайтеся під час написання диктанту.

  7. Не «збирайте» помилки (як показує практика, на це, по-перше, витрачається час, якого і так мало, а по-друге, потім часто доводиться шкодувати через помилку, допущену в наслідок такого виправлення).

    0800vxp2-e224-940x940.jpg

4:

Теоретичний блок

Пишемо диктант.

5:

Завантаження файлу

Робота з текстом диктанту.

  1. Уважно перевір написаний текст диктанту.

  2. Зроби фото та надішли на перевірку.

6:

Вільне введення тексту

Рефлексія

Прийом "Продовж речення"

  • Що було для мене найбільш важким, але я впорався/впоралася...

Опис, який учні побачать після проходження уроку

Дякую за роботу!

0800vxr5-5fe2-940x940.jpg

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався:

0 0

Зрозумілий:

0 0

Потрібні роз'яснення:

0 0
Рекомендуємо

"КОЗАК МАМАЙ" – ГЕНЕТИЧНИЙ КОД НАЦІЇ

"КОЗАК  МАМАЙ" – ГЕНЕТИЧНИЙ КОД  НАЦІЇ

458

Аватар профіля Тунік Світлана Григорівна
Мистецтво
8—9 клас та 11 клас

44 грн

Генетичний код

Генетичний код

184

Аватар профіля Вайда Галина Іванівна
Біологія
9 клас

20 грн

Контрольна робота. Диктант за І семестр.

Контрольна робота.  Диктант за І семестр.

159

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська мова
6 клас

20 грн

Геометрія коду

Геометрія коду

180

Аватар профіля Андрієнко Мар`ян Андрійович
Інформатика
11 клас

25 грн

Контрольний диктант

Контрольний диктант

603

Аватар профіля Пономарьова Наталія Вячеславівна
Українська мова
6 клас

20 грн

Схожі уроки

Правопис складних іменників (повторення й поглиблення).

Правопис складних іменників (повторення й поглиблення).

663

Аватар профіля Мірошніченко Леся Миколаївна
Українська мова
6 клас

Розділові знаки в СПР з кількома підрядними

Розділові знаки в СПР з кількома підрядними

829

Аватар профіля Яковець Надія Василівна
Українська мова
9 клас

Розвиток зв"язного мовлення. Есе.

Розвиток зв"язного мовлення. Есе.

510

Аватар профіля Білецька Оксана Вікторівна
Українська мова
10 клас

Спостерігаю за відмінюванням займенників 3-ої особи

Спостерігаю за відмінюванням займенників 3-ої  особи

391

Аватар профіля Сухорукова Валентина Михайлівна
Українська мова
4 клас

Послідовна підрядність.

Послідовна підрядність.

230

Аватар профіля Білецька Оксана Вікторівна
Українська мова
9 клас