Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
№2:
Вільне введення тексту
№3:
Вільне введення тексту
№4:
Вільне введення тексту
Пояснити значення фразеологізмів.Вказати розряд числівників
Від горшка два (три) вершка
Покладений на обидві лопатки
По три шкури дерти
Скорчитися в три погибелі
За тридев'ять земель
На всі чотири вітри
Під три чорти
Знати, як свої п'ять пальців
Ні в п'ять ні в десять
Намолоти сім мішків гречаної вовни
Десятому заказати
Десята спиця в колес
Десятою дорогою обминати
№5:
Вільне введення тексту
Диктант конструювання
Запишіть числа словами так, щоб у першому випадку вони означали кількість, у другому — порядок при лічбі. Поставте до них питання. Визначте прості й складені числівники
5, 7, 10, 15, 148, 576, 1000, 2149.
№6:
Вільне введення тексту
Домашнє завдання
Перепишіть прислів’я та загадки. Вкажіть над числівниками розряд
Влітку один тиждень рік годує. Одна бджола мало меду наносить. Два коти в одному мішку не помиряться. Обіцяного три роки ждуть. Хто два зайці гонить, той жодного не зловить. Один за одного стій — виграєш бій. Одна головешка в печі гасне, а дві й у полі горять. Аж на третій яр чути ваш базар. Намолов сім мішків гречаної вовни. П’ять днів нічого не робимо, а на шостий відпочиваємо. Одному не страшно, а двом веселіше. Семеро одного не ждуть. У нього сім п’ятниць на тиждень. Хто вранці ходить на чотирьох ногах, вдень на двох, а ввечері на трьох? Між двома дубами зав’язло теля зубами. Два брати втікають, а два доганяють. Трьома зубами сіно їсть. Тисяча овець, а між ними один баранець.
Рефлексія від 0 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: