Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Історія приладів для вимірювання часу
Повторіть
1.Які одиниці вимірювання часу ви знаєте?
2.Що таке історичний час?
3.Яка із допоміжних історичних дисциплін займається встановленням точних дат історичних подій?
Прочитайте навчальний текст «Хронологія і літочислення»
на с.55-56 і виконайте подані до нього завдання 1 і 2 с. 55 ( 2 письмово у зошиті)
Хронологічна послідовність -
черговість подій, етапів роботи в часі, порядок їх розташування за часом.
(вивчити і записати визначення у зошити)
Укладіть список справ, які ви сьогодні виконали протягом дня, нумеруючи їх порядковими номерами. Таким чином у вас вийде хронологічна послідовність подій.
Виконайте практичне завдання під назвою «Історична математика»
на с. 56. (письмово у зошиті за зразком)
Робота з термінами і поняттями (Записати у зошити і вивчити)
Дата — календарний час якої-небудь події.
Рік — одиниця виміру часу, що дорівнює періоду оберту Землі навколо Сонця (12 місяців, або 365 діб).
Століття — проміжок часу, який дорівнює 100 рокам.
Тисячоліття — відрізок часу 1000 років.
Опрацюйте схему на с. 57 «Сучасне літочислення на лінії часу» та дайте відповіді на запитання під схемою.
Виконайте практичне завдання під назвою «Історична математика»
на с. 57.
№2:
Вільне введення тексту
Надіслати скриншот онлайн завдання.
складіть сенкани «Хронологія», або «Історичний час». ( надішліть для перевірки)
Прочитайте у підручнику § 9 с. 53-58.
Рефлексія від 2 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Історії як шкільний предмет. Історія як наука. Засоби пізнання та дослідження історії як науки та шкільний предмет.