Урок:

Історія приладів для вимірювання часу

Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

Історія приладів для вимірювання часу

Повторіть

1.Які одиниці вимірювання часу ви знаєте?

2.Що таке історичний час?

3.Яка із допоміжних історичних дисциплін займається встановленням  точних дат історичних подій?

 Прочитайте навчальний текст «Хронологія і літочислення»

на с.55-56 і виконайте подані до нього завдання 1 і 2 с. 55 ( 2 письмово у зошиті)


Хронологічна послідовність -

черговість подій, етапів роботи в часі, порядок їх розташування за часом.

(вивчити і записати визначення у зошити)

Укладіть список справ, які ви сьогодні виконали протягом дня, нумеруючи їх порядковими номерами. Таким чином у вас вийде хронологічна послідовність подій.

Виконайте практичне завдання під назвою «Історична математика»

на с. 56.  (письмово у зошиті за зразком)

Робота з термінами і поняттями (Записати у зошити і вивчити)

Дата — календарний час якої-небудь події.

Рік — одиниця виміру часу, що дорівнює періоду оберту Землі навколо Сонця (12 місяців, або 365 діб).

Століття — проміжок часу, який дорівнює 100 рокам.

Тисячоліття — відрізок часу 1000 років.

Опрацюйте схему на с. 57 «Сучасне літочислення на лінії часу» та дайте відповіді на запитання під схемою.

Виконайте практичне завдання під назвою «Історична математика»

на с. 57. 

2:

Вільне введення тексту

Надіслати скриншот онлайн завдання.

складіть сенкани «Хронологія», або «Історичний час». ( надішліть для перевірки)

Прочитайте у підручнику § 9 с. 53-58. 

Рефлексія від 2 учнів

Сподобався:

1 1

Зрозумілий:

2 0

Потрібні роз'яснення:

1 1
Рекомендуємо

§ 11. ОДИНИЦІ ВИМІРЮВАННЯ ІСТОРИЧНОГО ЧАСУ(Хлібовська)

§ 11. ОДИНИЦІ ВИМІРЮВАННЯ  ІСТОРИЧНОГО ЧАСУ(Хлібовська)

622

Аватар профіля Поліщук Катерина Олександрівна
Вступ до історії
5 клас

25 грн

Історії як шкільний предмет. Історія як наука. Засоби пізнання та дослідження історії як науки та шкільний предмет.

Історії як шкільний предмет. Історія як наука.  Засоби пізнання та дослідження історії як науки та шкільний предмет.

815

Аватар профіля Чернявська Альона Сергіївна
Вступ до історії
5 клас

19 грн

Українські землі на картах упродовж історії.

Українські землі на картах упродовж історії.

67

Аватар профіля Крупіна Ольга Василівна
Вступ до історії
5 клас

25 грн

Робочий час і час відпочинку працівників

Робочий час і час відпочинку працівників

228

Аватар профіля Добринська Лариса Олексіївна
Основи трудового законодавства
I—II курси

29 грн

Повторення. Вступ. Поняття і періодизація Нового часу . Особливості Ранньомодерної доби в історії України

Повторення. Вступ. Поняття і періодизація Нового часу . Особливості Ранньомодерної доби в історії України

334

Аватар профіля Чернявська Альона Сергіївна
Всесвітня історія
8 клас

19 грн

Схожі уроки

Українські землі під владою двох імперій. Українське національне відродження

Українські землі під владою  двох імперій. Українське  національне відродження

383

Аватар профіля Глушко Лариса Іванівна
Вступ до історії
5 клас

Княжа Русь-Україна та козацька Україна в пам'ятках історії

 Княжа Русь-Україна та козацька Україна в  пам'ятках історії

130

Аватар профіля Чуприна Марія Прохорівна
Вступ до історії
5 клас

КУЛЬТУРНІ ЕПОХИ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІСТОРІЇ ТА УКРАЇНА

КУЛЬТУРНІ ЕПОХИ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІСТОРІЇ ТА УКРАЇНА

221

Аватар профіля Буланов Юрій Іванович
Вступ до історії
5 клас

Де зберігаються історичні джерела

Де зберігаються історичні джерела

203

Аватар профіля Крупіна Ольга Василівна
Вступ до історії
5 клас

Робота з історичними джерелами

Робота з історичними джерелами

209

Аватар профіля Крупіна Ольга Василівна
Вступ до історії
5 клас