Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Урок:

Індонезійська мова. Урок 5

25.02.2024
0 0
Дорослі

9

0

23

0

Вміст уроку:

Завдання №1:

Теоретичний блок

Для п'ятого уроку індонезійської мови ми зосередимося на виразах, які можуть бути використані для вираження почуттів і емоцій, а також для запитань про самопочуття інших. Це допоможе вам в будь-яких соціальних взаємодіях, дозволяючи виражати співчуття, радість, смуток та інші емоції.

Завдання №2:

Теоретичний блок

Вираження почуттів і емоцій

Ось деякі базові вирази для опису почуттів та емоцій:

  • Senang (Сенанг) - радий, задоволений

  • Sedih (Седіх) - сумний

  • Marah (Марах) - злий

  • Takut (Такут) - боязкий, наляканий

  • Cemas (Чемас) - тривожний

  • Bahagia (Бахагіа) - щасливий

  • Kecewa (Кечева) - розчарований

Завдання №3:

Теоретичний блок

Запитання про самопочуття

Коли ви хочете запитати когось про їх самопочуття, ви можете використовувати наступні фрази:

  • Apa kabar? (Апа кабар?) - Як справи?

  • Bagaimana perasaanmu? (Багаймана перасаанму?) - Як ти себе почуваєш?

  • Apakah kamu baik-baik saja? (Апаках каму байк-байк саджа?) - Ти в порядку?

Завдання №4:

Теоретичний блок

Вираження власних почуттів

Для того, щоб розказати про свої почуття, ви можете використовувати просту структуру:

Saya + вираз почуття.

Наприклад:

  • Saya senang bertemu denganmu. (Сая сенанг бертему денганму.) - Я радий зустрітися з тобою.

  • Saya sedih mendengar kabar itu. (Сая седіх менденгар кабар іту.) - Мені сумно чути це.

Завдання №5:

Теоретичний блок

Виразіть свої емоції:

Hari ini saya merasa sangat bahagia. Saya lulus ujian yang sangat sulit dan saya telah belajar untuk itu selama berbulan-bulan. Saya juga sedih karena teman baik saya akan pindah ke kota lain. Kami menghabiskan banyak waktu bersama dan saya akan merindukannya.

(Сьогодні я відчуваю себе дуже щасливим. Я склав дуже складний іспит, на підготовку до якого витратив кілька місяців. Але я також трохи сумний, бо мій хороший друг переїжджає в інше місто. Ми провели багато часу разом, і мені його буде не вистачати.)

Завдання №6:

Вільне введення тексту

Складіть діалог:

  • A: Apa kabar, teman? (Як справи, друже?)

  • B: Saya sedikit cemas hari ini. Ada banyak pekerjaan di kantor. Bagaimana denganmu? (Я трохи тривожусь сьогодні. В офісі багато роботи. А як ти?)

  • A: Saya senang karena akhirnya menyelesaikan proyek besar. Tapi, saya juga kecewa karena tidak bisa liburan tahun ini. (Я радий, бо нарешті завершив великий проєкт. Але також розчарований, бо не зможу поїхати у відпустку цього року.)

Завдання №7:

Теоретичний блок

Розповідь про подію:

Minggu lalu, saya menghadiri konser musik band favorit saya, dan itu membuat saya sangat bahagia. Saya menantikan acara ini selama beberapa bulan dan itu lebih baik daripada yang saya bayangkan. Musiknya menggembirakan, dan suasana di sana sangat menyenangkan. Namun, pada akhir konser, saya merasa sedih karena itu sudah selesai dan saya harus menunggu lama sebelum mereka datang lagi.

(Минулого тижня я відвідав концерт своєї улюбленої музичної групи, і це зробило мене неймовірно щасливим. Я очікував на цю подію кілька місяців, і вона виявилася кращою, ніж я уявляв. Музика була піднесеною, а атмосфера там була дуже приємною. Однак, у кінці концерту, я відчув смуток, тому що він закінчився, і мені доведеться довго чекати, перш ніж вони знову приїдуть.)

Завдання №8:

Вільне введення тексту

12 з 12 (100%)

Домашнє завдання

  1. Виразіть свої емоції: Напишіть короткий абзац про те, як ви себе почуваєте сьогодні, використовуючи нові слова та вирази. Ви можете включити деталі про те, що змусило вас відчувати себе таким чином.

  2. Складіть діалог: Створіть короткий діалог між двома людьми, де вони запитують один одного про самопочуття та діляться своїми емоціями. Застосуйте вирази для вираження почуттів та емоцій.

  3. Розкажіть про подію: Опишіть недавню подію у вашому житті, яка викликала у вас сильні емоції. Використовуйте слова для опису цих емоцій, а також дайте контекст події, щоб можна було зрозуміти, чому ви відчули так, як ви відчули.

Завдання №9:

Теоретичний блок

Словник

  1. Merasa - відчувати

  2. Lulus - скласти (екзамен)

  3. Ujian - іспит

  4. Sulit - складний

  5. Belajar - вчитися

  6. Berbulan-bulan - кілька місяців

  7. Sedih - сумний

  8. Pindah - переїздити

  9. Kota lain - інше місто

  10. Menghabiskan waktu - проводити час

  11. Merindukannya - скучити за кимось

  12. Cemas - тривожний

  13. Pekerjaan - робота

  14. Kantor - офіс

  15. Senang - радий

  16. Menyelesaikan - завершити

  17. Proyek - проєкт

  18. Kecewa - розчарований

  19. Liburan - відпустка

  20. Minggu lalu - минулого тижня

  21. Menghadiri - відвідувати

  22. Konser musik - музичний концерт

  23. Band - група (музична)

  24. Menantikan - очікувати

  25. Acara - подія

  26. Bayangkan - уявляти

  27. Musik - музика

  28. Menggembirakan - піднесений, що радує

  29. Suasana - атмосфера

  30. Menyenangkan - приємний

  31. Selesai - закінчити

  32. Menunggu - чекати

  33. Datang lagi - прийти знову

Цей словник допоможе вам краще зрозуміти використані вирази та практикувати їх у ваших реченнях та діалогах. Використовуйте ці слова, щоб розширити ваш словниковий запас та покращити навички спілкування індонезійською мовою.

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався:

0 0

Зрозумілий:

0 0

Потрібні роз'яснення:

0 0
Рекомендуємо

Асертивні навички 2.0 Підсумковий урок.

Асертивні навички 2.0 Підсумковий урок.

77

Аватар профіля Пилипчук Олександр Миколайович
Soft skills
5—12 клас, I—VI курси, дорослі та змішані

25 грн

Франческо Петрарка

Франческо Петрарка

165

Аватар профіля Пилипчук Олександр Миколайович
Зарубіжна література
8 клас

25 грн

Асертивні навички

Асертивні навички

58

Аватар профіля Пилипчук Олександр Миколайович
Soft skills
5—12 клас, I—VI курси, дорослі та змішані

25 грн

Джон Рональд Руел Толкін (Біографія)

Джон Рональд Руел Толкін (Біографія)

20

Аватар профіля Пилипчук Олександр Миколайович
Зарубіжна література
8 клас

25 грн

Поетизація краси чистих людських взаємин у казці-притчі "Маленький принц". Художні образи твору.

Поетизація краси чистих людських взаємин у казці-притчі "Маленький принц". Художні образи твору.

125

Аватар профіля Пилипчук Олександр Миколайович
Зарубіжна література
8 клас

25 грн

Схожі уроки

Відмінювання дієслів у азербайджанській мові

Відмінювання дієслів у азербайджанській мові

217

Аватар профіля Максименко Ольга Олександрівна
Різне
дорослі

Цифра 2

Цифра 2

65

Аватар профіля Зеленська Кристина Миколаївна
Різне
3—4 роки

Ходова частина гусеничних тракторів

Ходова частина гусеничних тракторів

15

Аватар профіля Данилейко Анатолій Миколайович
Різне
I курс

Паяння

Паяння

14

Аватар профіля Данилейко Анатолій Миколайович
Різне
I курс

Призначення будова та робота коренезбиральної машини

Призначення будова та робота коренезбиральної машини

13

Аватар профіля Данилейко Анатолій Миколайович
Різне
I курс