Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Експериментальне завдання
Тема. Виготовлення мензурки.
Мета: виготовити мензурку з ціною поділки шкали 10 мл (10 см3).
Обладнання: прозорий пластмасовий стаканчик (200 мл), медичний шприц (10 мл), посудина з водою, смужка білого паперу, клей, ___________________________________
Підготовка до експерименту
1. Доповніть перелік обладнання.
2. Наклейте на пластмасовий стаканчик смужку паперу завширшки 1 см (рис. 2).
Поставте стаканчик на рівну горизонтальну поверхню.
3. Визначте ціну поділки шкали шприца: С = ____________________ = __________.
4. Набираємо у півлітрову банку воду й заарбовуємо її фарбою.
Експеримент 1.
2. Обережно (так, щоб не замочити смужку паперу) вилийте воду зі стаканчика.
3. Поряд із відповідними рисками напишіть числа: 50, 100, 150.
4. Вище останньої риски запишіть позначення одиниць,
у яких ви проградуювали шкалу (рис. 4).
5. Охарактеризуйте отриманий прилад, заповнивши табл. 2.
1. |
Аналіз експерименту і його результатів
Проаналізуйте результати своєї роботи. Сформулюйте висновок.
Висновок. Я сьогодні __________________ мензурку з ціною поділки шкали __________.
Уміння, набуті під час виконання роботи, допоможуть мені __________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________
В полі виконання завдання записуєте"Експерементальна робота", тему роботи, мету, обладнання, створюєте табличку, як показано в роботі, пишете висновок. Додаєте фото отриманої мензурки.
№2:
Вільне введення тексту
Рефлексія від 0 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: