Урок:

"Дикий світ тварин: подорож до лісу"

25.03.2025
0 0
2 Клас, 3 Клас, 4 Клас

8

0

20

0

1

Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

Тема заняття: "Дикий світ тварин: подорож до лісу"

Мета заняття:

  • Ознайомити учнів з іншими видами тварин, що мешкають у лісі.

  • Розвивати уяву та творчі здібності учнів через активність, пов'язану з лісом і тваринами.

  • Покращити навички спілкування, слухання та уваги.

  • Використовувати елементи гри для залучення дітей до навчального процесу.

2:

Теоретичний блок

Організаційний момент (5 хвилин)

Мета : Підготовка до заняття, налаштування на роботу.

  • Привітання і коротка бесіда про природу та ліс. Для цього можна використати велику кількість фотографій лісу з безліччю тварин, щоб залучити в інтереси дітей.

  • Запитання: "Що ми знаходимося в лісі? Які тварини там живуть?"

3:

Теоретичний блок

Введення в тему заняття (10 хвилин)

Мета : Ознайомити з основними тваринами лісу через візуальні та аудіоматеріали.

  • Діти слухають звуки лісу (записи звуків лісових тварин: пташки, олені, зайці тощо).

  • Показ і обговорення картинок із зображеннями лісових тварин (лисиця, білка, скунс, заєць, олень).

  • Коротке пояснення про шкірну тварину: де живе, чим харчується, що особливого в її поведінці.

4:

Теоретичний блок

Ігрова частина (15 хвилин)

Мета : Активне залучення дітей до навчання через гру.

  • Гра "Знайди тварину" :

    • Вчитель показує дітям картки із зображенням лісових тварин.

    • Діти по черзі мають знаходитися на картинці тварини, про яку розповідається.

    • Для дітей з особливими потребами можна використати велику проблему із наклеєними зображеннями тварин або кольоровими рибками для їх позначення.

  • Гра "Звуки тварин" :

    • Вчитель дає дітям картки з назвами тварин та їх звуками.

    • Завдання дітей – підняти правильну проблему, коли звучить звук цієї тварини.

5:

Теоретичний блок

Арт-активність (10 хвилин)

Мета : Розвиток творчих здібностей та дрібної моторики.

  • Діти малюють або ліплять тварин лісу з пластилину. Важливо, щоб малювання чи ліплення проходило в спокійній атмосфері. Дітям з ООП можна надати додаткову допомогу або шаблони для малювання, щоб полегшити процес.

  • Під час роботи вчитель підтримує кожного учня, заохочує і хвалить за зусилля.

6:

Теоретичний блок

Підсумок заняття (5 хвилин)

Мета : Закріплення вивченого матеріалу та позитивне підведення підсумків.

  • Вчитель разом з дітьми обговорює, що вони побачили про лісових тварин, задає прості запитання на закріплення знань: "Яка тварина найбільша? Яка може бігати швидше за всіх?"

  • Використовує візуальні картки, щоб допомогти дітям отримати інформацію.

  • Підведення підсумків через інтерактивне обговорення та позитивне заохочення кожного учня.

7:

Теоретичний блок

Використані методи прийому:

  1. Візуальні матеріали (картки, картинки, відео, звуки) для підтримки уваги та кращого створення інформації.

  2. Групова робота – діти можуть разом обговорювати тварин, працювати, що сприяє розвитку соціальних навичок.

  3. Ігрові елементи – ігри та завдання, що розвивають увагу та пам’ять, через які діти активно залучаються до процесу навчання.

  4. Творчі завдання – малювання та ліплення для розвитку дрібної моторики і самовираження.

  5. Позитивне підкріплення – заохочення дітей через похвалу, що сприяє розвитку впевненості у собі.

8:

Теоретичний блок

Презентація заняття на платформі "Всеосвіта":

  1. Створення презентації : Використовуємо зображення лісових тварин, слайди з інтерактивними завданнями, звукові файли для гри "Звуки тварин".

  2. Система питань і відповідей : Створюємо інтерактивні запитання для дітей, щоб вони могли відповідати за допомогою вказівок або голосно.

  3. д: Графічні шаблони для малювання, відео з природними звуками.

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався:

0 0

Зрозумілий:

0 0

Потрібні роз'яснення:

0 0
Рекомендуємо

"Ліс і середовище"

"Ліс і середовище"

195

Аватар профіля Біланинець Олена Андріївна
Лісівництво
дорослі

30 грн

Значення лісу

Значення лісу

359

Аватар профіля Біланинець Олена Андріївна
Лісівництво
дорослі

30 грн

Ліс і середовище

Ліс і середовище

198

Аватар профіля Біланинець Олена Андріївна
Лісівництво
дорослі

30 грн

Краса зимового лісу

Краса зимового лісу

944

Аватар профіля Габелко Наталія Володимирівна
Мистецтво
3 клас

19 грн

Ліс і середовище 1

Ліс і середовище 1

197

Аватар профіля Біланинець Олена Андріївна
Лісівництво
дорослі

30 грн

Схожі уроки

Відмінювання дієслів у азербайджанській мові

Відмінювання дієслів у азербайджанській мові

444

Аватар профіля Максименко Ольга Олександрівна
Різне
дорослі

"Сценічний образ. Емоційний апарат актора. Поняття «психологічного жесту»."

"Сценічний образ. Емоційний апарат актора. Поняття «психологічного жесту»."

10

Аватар профіля Бринчак Анастасія Віталіївна
Різне
змішані

Соціальна інженірія

Соціальна інженірія

18

Аватар профіля Рябінкін Юрій Вікторович
Різне
9—11 клас

6. клас. Інформація. Текст . Група 2. Робота з текстом

6. клас. Інформація. Текст . Група 2. Робота з текстом

18

Аватар профіля Чабан Олена Володимирівна
Різне
6 клас

Культивування мікроорганізмів. Вивчення чистих культур

Культивування мікроорганізмів. Вивчення чистих культур

17

Аватар профіля Карась Ірина Олексіївна
Різне
II курс