Закріпити знання про правопис і дієвідмінювання дієслів; формувати вміння аргументувати написання орфограм, знаходити і виправляти помилки на вивчені орфограми
Конструктор уроків
Закріпити знання про правопис і дієвідмінювання дієслів; формувати вміння аргументувати написання орфограм, знаходити і виправляти помилки на вивчені орфограми
Закріпити знання про правопис і дієвідмінювання дієслів; формувати вміння аргументувати написання орфограм, знаходити і виправляти помилки на вивчені орфограми
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Доброго дня
Оголошення теми уроку:
Дієвідмінювання дієслів теперішнього і майбутнього часу
№2:
Теоретичний блок
№3:
Теоретичний блок
№4:
Теоретичний блок
Спишіть текст, знімаючи риски та вставляючи пропущені букви (де потрібно).
Щоб спілкуван..я було ц..кавим, потрібно вміти висловлюватися. Чи стеж..те ви за своєю мовою? Від чого залеж..ть умін..я правильно говорити? На/сам/перед — від вибору слів.
Справді, якщо мало чита..ш і не ма..ш практики спілкування, твоя мова не/цікава: говор..ш затинаючись, часто замовка..ш, підшуку..ш потрібні слова. Як же позбутися цієї вади? Допоможуть вправи: наприклад, чита..те якийсь не/в..ликий твір, пер..кажіть його вголос. Сид..те за комп’ютером — не лінуйт..ся перевірити написання слова за інтерактивним словником. Сприймайте з вдячністю слушні мовні поради.
2. Визначте, до якої дієвідміни належать дієслова, використані в тексті.
Зразки дієвідмінювання дієслів І дієвідміни
Особа | Теперішній час | Майбутній час (доконаний вид) | |||
Однина | 1-ша | росту | сміюся | виросту | засміюся |
2-га | ростеш | смієшся | виростеш | засмієшся | |
3-тя | росте | сміється | виросте | засміється | |
Множина | 1-ша | ростемо | сміємося | виростемо | засміємося |
2-га | ростете | смієтеся | виростете | засмієтеся | |
3-тя | ростуть | сміються | виростуть | засміються |
.
Рефлексія від 9 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: