Конструктор уроків
Вітаю, мої любі учні!
Сьогодні працюємо над діагностувальною роботою.
Приготуйте зошит для діагностувальних робіт з української мови, ручку та гарний настрій!
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Запиши:
Вісімнадцяте вересня
Діагностична робота №1
Прочитай текст. Добери до нього заголовок. Спиши текст, розкриваючи дужки і вставляючи відповідні букви.
Пречудовий літній ранок. У холодн(и/і)м легеньким вітрі ледве лелієт(ь/-)ся широкий лан жита. Жовте жито, мов золото. Стоять стебла висок(и/і) та рівн(и/і), жовт(и/і) та гладк(и/і) під з(е/и)леним листям повійки, полетиці, осоту та іншого бур(-/')яну. Десь в(е/и)днієт(ь/-)ся з того золотого, шумливого та пахучого моря синє, чаруюче око куколю або дівоче пал(е/и)ніюче лице пол(й/ь)ового маку. Зійшло сонце. Подув теплий вітер зі сторони лісу і почав стрясати срібну росу (з)трав і квітів. (69 слів)
За Іваном Франком
№2:
Теоретичний блок
Утвори синонімічні ряди з поданих слів:
Ліс, хлющ, бадилина, мжичка, стебло, дощ, діброва, стеблина, хащі, пуща, злива.
№3:
Теоретичний блок
Добери і запиши антоніми до поданих слів.
холодний -
високий -
гладкий -
Рефлексія від 3 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: