Урок:

Діагностувальна (контрольна) робота. Диктант.

Опис уроку (учням цей опис не показується):

Диктант відповідає чинній модельній навчальній програмі

Модельна навчальна програма «Українська мова. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти / Заболотний О.В., Заболотний В.В., Лавринчук В.П., Плівачук К.В., Попова Т.Д. – К., 2021. – 63 с.

Мета:

  • з'ясувати рівень орфографічної та пунктуаційної грамотності;

  • удосконалювати вміння застосовувати тео­ретичні знання на практиці;

  • розвивати орфографіч­ну пильність, слухову пам'ять.

Вміст уроку:
Опис, який учні побачать перед початком уроку

Вітаю, п'ятикласники!

Сьогодні на уроці ми пишемо диктант. Приготуйтеся до роботи.

Будьте уважні!

Бажаю успіху!

0800vyvo-1ad4-750x1332.jpg

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

Вступне слово вчителя.

Кожен народ на Землі колись цікавиться своїми коренями та задається питаннями свого походження. У давніх скіфів людина, що не знала свій родовід до сьомого коліна, вважалася неповноцінною. А представники усіх древніх цивілізацій простежували своє походження мало не до створення світу, доповнюючи усні перекази міфами і легендами.

Походження українців тісно пов’язане з племенами, що колись жили на землях сучасної України або мігрували через них. Таких племен і народів було немало: скіфи, гуни, сармати, слов’яни, половці, татари. А задовго до них територію України населяли первісні племена: кроманьйонці, неандертальці, пітекантропи.


2:

Теоретичний блок

Відкрийте зошити та запишіть:

________ травня

Контрольна робота

Диктант

Тризуб

3:

Теоретичний блок

Ознайомтеся із пам'яткою:

"Як писати диктант"

  1. Уважно прослухайте текст диктанту.

  2. Коли вчитель зачитуватиме кожне речення в цілому, слухайте його до кінця й не робіть ніяких записів.

  3. Починайте записувати речення лише тоді, коли вчитель почне його читати частинами, роблячи тривалі паузи.

  4. Під час записування речення більше звертайте увагу на орфографію (написання слів), але не треба забувати й про розділові знаки.

  5. Під час перевірки записаного речення потрібно передусім зважати на інтонацію й особливо ретельно перевіряти поставлені розділові знаки (у цьому важливу роль відіграють паузи: ледь помітну паузу роблять у тих місцях, де треба поставити кому, а більш помітну — на місці двокрапки чи тире; явна пауза означає, що треба поставити крапку з комою).

  6. Сконцентруйте свою увагу й не відволікайтеся під час написання диктанту.

  7. Не «збирайте» помилки (як показує практика, на це, по-перше, витрачається час, якого і так мало, а по-друге, потім часто доводиться шкодувати через помилку, допущену в наслідок такого виправлення).

    0800vzb8-51d4-940x940.jpg

4:

Теоретичний блок

Пишемо диктант.

5:

Завантаження файлу

Робота з текстом диктанту.

  1. Уважно перевір написаний текст диктанту.

  2. Зроби фото та надішли на перевірку.

6:

Вільне введення тексту

Рефлексія

Прийом "Продовж речення"

  • Що було для мене найбільш важким, але я впорався/впоралася...

Опис, який учні побачать після проходження уроку

Молодець!

Дякую за роботу!

0800vzh2-8861-940x940.jpg

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався:

0 0

Зрозумілий:

0 0

Потрібні роз'яснення:

0 0
Рекомендуємо

Діагностувальна робота. Диктант за 2 семестр

Діагностувальна робота. Диктант за 2 семестр

235

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська мова
5 клас

33 грн

Контрольна робота. Диктант за І семестр.

Контрольна робота.  Диктант за І семестр.

158

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська мова
6 клас

20 грн

Контрольний диктант

Контрольний диктант

603

Аватар профіля Пономарьова Наталія Вячеславівна
Українська мова
6 клас

20 грн

Контрольний диктант

Контрольний диктант

304

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська мова
9 клас

25 грн

Контрольний диктант

Контрольний диктант

387

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська мова
7 клас

25 грн

Схожі уроки

Правопис складних іменників (повторення й поглиблення).

Правопис складних іменників (повторення й поглиблення).

663

Аватар профіля Мірошніченко Леся Миколаївна
Українська мова
6 клас

Розділові знаки в СПР з кількома підрядними

Розділові знаки в СПР з кількома підрядними

829

Аватар профіля Яковець Надія Василівна
Українська мова
9 клас

Розвиток зв"язного мовлення. Есе.

Розвиток зв"язного мовлення. Есе.

509

Аватар профіля Білецька Оксана Вікторівна
Українська мова
10 клас

Спостерігаю за відмінюванням займенників 3-ої особи

Спостерігаю за відмінюванням займенників 3-ої  особи

391

Аватар профіля Сухорукова Валентина Михайлівна
Українська мова
4 клас

Послідовна підрядність.

Послідовна підрядність.

229

Аватар профіля Білецька Оксана Вікторівна
Українська мова
9 клас