Урок:

Читання. Звук [ж], позначення його буквами ж, Ж (же). Вправляння у дзвінкій вимові звука [ж] у кінці складів і слів. Опрацювання вірша М. Воробйова «Сто дібров». Мовні вправи.

04.01.2023
0 0
1 Клас

4

14

278

0

0

Відправити запит автору на отримання доступу до цього уроку
Автор опублікував урок у Бібліотеці уроків з обмеженим доступом. Це означає, що для повного доступу до уроку (перегляд усіх завдань та використання) Вам необхідно отримати дозвіл від автора.
Опис уроку (учням цей опис не показується):

Зміст навчально-пізнавальної діяльності учні: формують поняття про букви, учні продовжують формувати поняття про звуки, навичку правильного визначення звуку; сприймають усну інформацію, аналізують почуту інформацію та оцінюють її, вчаться працювати з підручником та медіапродукцією; вчаться працювати в малих групах, в парах.

Вміст уроку:
Опис, який учні побачать перед початком уроку

Розвивати вміння сприймати на слух невеликий текст, виокремлювати в ньому слова зі звуком [ж]; ознайомити із друкованою буквою ж, Ж; розвивати навички

Для повного перегляду потрібно отримати доступ від автора

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

Вітаю вас! Ми знову разом!

Тема уроку: Звук [ж], позначення його буквами ж, Ж (же). Вправляння у дзвінкій вимові звука [ж] у кінці складів і слів. Опрацювання вірша М. Воробйова «Сто дібров». Мовні вправи.

  • Щоденні 5

2:

Теоретичний блок

3:

Теоретичний блок

4:

Теоретичний блок

Опис, який учні побачать після проходження уроку

040178t0-e77d-564x564.jpg

Рефлексія від 11 учнів

Сподобався:

11 0

Зрозумілий:

11 0

Потрібні роз'яснення:

11 0
Відправити запит автору на отримання доступу до цього уроку
Автор опублікував урок у Бібліотеці уроків з обмеженим доступом. Це означає, що для повного доступу до уроку (перегляд усіх завдань та використання) Вам необхідно отримати дозвіл від автора.
Рекомендуємо

Приголосні дзвінкі й глухі (повторення). Вимова звуків, які позначаємо буквами ґ і г

Приголосні дзвінкі й глухі (повторення). Вимова звуків, які позначаємо буквами ґ і г

318

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська мова
5 клас

35 грн

Узагальнення вивченого з теми «Звуки мови й звуки мовлення. Позначення звуків мовлення на письмі. Склад. Наголос». Тренувальні вправи.

Узагальнення вивченого з теми «Звуки мови й звуки мовлення. Позначення звуків мовлення на письмі. Склад. Наголос». Тренувальні вправи.

421

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська мова
5 клас

33 грн

Діагностувальна робота № 4 Звуки мови і звуки мовлення. Позначення звуків мовлення на письмі. Склад. Наголос (тестові завдання)

Діагностувальна	робота № 4  Звуки мови і  звуки мовлення. Позначення звуків мовлення на письмі. Склад. Наголос (тестові завдання)

294

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська мова
5 клас

35 грн

Основні правила вимови голосних звуків

Основні правила вимови голосних звуків

192

Аватар профіля Перепелиця Любов Вікторівна
Українська мова
10 клас

20 грн

Позначення звуків мовлення на письмі. Алфавіт.

Позначення звуків мовлення на письмі. Алфавіт.

226

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська мова
5 клас

35 грн

Схожі уроки

Правопис складних іменників (повторення й поглиблення).

Правопис складних іменників (повторення й поглиблення).

684

Аватар профіля Мірошніченко Леся Миколаївна
Українська мова
6 клас

Розділові знаки в СПР з кількома підрядними

Розділові знаки в СПР з кількома підрядними

864

Аватар профіля Яковець Надія Василівна
Українська мова
9 клас

Розвиток зв"язного мовлення. Есе.

Розвиток зв"язного мовлення. Есе.

537

Аватар профіля Білецька Оксана Вікторівна
Українська мова
10 клас

Спостерігаю за відмінюванням займенників 3-ої особи

Спостерігаю за відмінюванням займенників 3-ої  особи

424

Аватар профіля Сухорукова Валентина Михайлівна
Українська мова
4 клас

Послідовна підрядність.

Послідовна підрядність.

262

Аватар профіля Білецька Оксана Вікторівна
Українська мова
9 клас