Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Організація індивідуальних занять для дітей з використанням арттерапії, пісочної терапії, аплікації, сенсорної методики
»
Взяти участь Всі події

Алгебра і початки аналізу 11 клас. Урок №8. Показникові нерівності. Дистанційне навчання.

Алгебра

Для кого: 11 Клас

8 проходжень

3 запитань

25.09.2022

73

0

Відправити запит автору на отримання доступу до цього уроку
Автор опублікував урок у Бібліотеці уроків з обмеженим доступом. Це означає, що для повного доступу до уроку (перегляд усіх завдань та використання) Вам необхідно отримати дозвіл від автора.
Вміст уроку:

Опис, який учні побачать перед початком тестування

0301ey75-e73d-279x350.jpg

28.09.2022

Вітаю!

Тема уроку. Показникові нерівності.

Завдання №1 Теоретичний блок

Переглянь відеоуроки

Опрацюй презентацію, запиши в зошит правила.

Показникові нерівності.pptx

Завдання №2 Завантаження файлу

Завдання №3 Завантаження файлу

Опис, який учні побачать після проходження тестування

Урок розвитку зв'язного мовлення Складання інструкції “Як зробити рамку для фотографії” - презентація з української мови

Опис уроку (учням цей опис не показується):

Мета:

  • Навчальна: засвоїти означення показникової нерівності, навчитися розв’язувати показникові нерівності методами, подібними до методів розв’язування показникових рівнянь;

  • Розвиваюча: розвивати вміння розв’язувати показникові нерівності різними способами;

  • Виховна: виховувати інтерес до вивчення точних наук; виховувати звичку охайно оформлювати конспект;

Тип уроку: засвоєння нових знань;

Обладнання: опорний конспект, навчальна презентація.

Компетенції:

Соціальна і громадянська компетентності:

 Уміння: висловлювати власну думку, слухати і чути інших, оцінювати

аргументи та змінювати думку на основі доказів; аргументувати та

відстоювати свою позицію; ухвалювати аргументовані рішення в

життєвих ситуаціях.

 Ставлення: ощадливість і поміркованість; рівне ставлення до інших

незалежно від статків, соціального походження; відповідальність за

спільну справу.

Рефлексія від 2 учнів

Сподобався

2 0

Зрозумілий

2 0

Потрібні роз'яснення

2 0
Відправити запит автору на отримання доступу до цього уроку
Автор опублікував урок у Бібліотеці уроків з обмеженим доступом. Це означає, що для повного доступу до уроку (перегляд усіх завдань та використання) Вам необхідно отримати дозвіл від автора.