Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Вільне введення тексту
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/73612142027?pwd=O5nCogAy9ig36A0DjzUOLJFwoJOFMV.1
Идентификатор конференции: 736 1214 2027
Код доступа: CaSp3D
Доброго дня!
Ми продовжуємо вивчення нашого тематичного блоку, що має назву "Лексична норма".
Розгорніть ваші зошити та зробіть наступний запис:
Двадцять перше вересня
Класна робота
Лексичні та фразеологічні синоніми, антоніми. Синонімічне багатство мови
ПОВТОРЕННЯ
Ще з 5 класу вам відомо, що слова за їх значенням поділяються на СИНОНІМИ, АНТОНІМИ, ОМОНІМИ та ПАРОНІМИ.
Давайте трошки пограємо:
Наведіть свої приклади до кожної із цих груп ( у полі для введення):
Синоніми:
Антоніми:
Омоніми:
Пароніми:
№2:
Теоретичний блок
ЗАСВОЄННЯ МАТЕРІАЛУ
Сьогодні на уроці ми більш детально пригадаємо, що таке синоніми та антоніми.
Перегляньте відеоурок:
Прочитайте теорію, НАПИШІТЬ КОНСПЕКТ основних понять.
№3:
Вільне введення тексту
ПРАКТИЧНА РОБОТА
Прочитайте тект.
Знайдіть синоніми та випишіть їх.
Наприклад ( подано аналіз речення №1):
1) синоніми: туманна, темна, димна; антоніми: низина і вишина
№4:
Завантаження файлу
Вправа 3
Виконайте письмово в зошиті.
Пеепешіть.
Вставте пропущені літери.
Підкресліть фразеологізми, надпишіть олівцем їх значення.
№5:
Вільне введення тексту
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Вивчити поняття в зошиті.
Переглянути експрес-урок «Паперовий стакан чи паперова склянка?» і переказати його.
Рефлексія від 8 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: