На уроці "Повторення теми "Звичайні дроби та дії з ними" узагальнюється і систематизується матеріал з даної теми.
Конструктор уроків
На уроці "Повторення теми "Звичайні дроби та дії з ними" узагальнюється і систематизується матеріал з даної теми.
Сьогодні на уроці ми повторимо тему "Звичайні дроби та дії з ними"
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Щоб скоротити даний дріб, треба:
№2:
Теоретичний блок
Щоб звести дріб до нового знаменника, треба:
Щоб звести два дроби до найменшого спільного знаменника, треба:
№3:
Теоретичний блок
Щоб порівняти два дроби з різними знаменниками, треба:
звести дані дроби до спільного знаменника;
порівняти нові дроби за правилами порівняння дробів з однаковими знаменниками.
Щоб знайти суму двох дробів з різними знаменниками, треба:
звести дані дроби до спільного знаменника;
спільний знаменник записати в знаменнику суми;
додати нові чисельники і результат записати в чисельнику суми;
якщо можливо, отриманий у сумі дріб скоротити та виділити цілу частину.
Щоб знайти добуток двох дробів, треба:
знайти добуток чисельників даних дробів і записати його в чисельнику добутку;
знайти добуток знаменників даних дробів і записати його в знаменнику добутку;
скоротити отримані добутки.
Щоб знайти дріб від числа, треба дане число помножити нацей дріб.
Щоб знайти частку двох дробів, треба:
знайти дріб, обернений до дільника;
ділене помножити на дріб, обернений до дільника.
Щоб знайти число за його дробом, треба дану частину величини поділити на цей дріб.
Щоб перетворити звичайний дріб у десятковий, треба чисельник дробу поділити на його знаменник.
№4:
Вільне введення тексту
Скоротіть дріб, якщо буквами позначено числа, відмінні від нуля:
№5:
Вільне введення тексту
Розмістіть у порядку збільшення числа:
№6:
Вільне введення тексту
Розв’яжіть рівняння:
№7:
Вільне введення тексту
Чому дорівнює градусна міра кута, що становить:
№8:
Вільне введення тексту
Знайдіть сторону паралелепіпеда, якщо його об’єм дорівнює
а дві інші сторони дорівнюють
№9:
Тестування
№10:
Теоретичний блок
Повторити п.6-11. Виконати с.174, № 15 (2), 17, 19 (2), 21.
Дякую за урок!
Рефлексія від 3 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: