Конструктор уроків
Читаємо та ознайомлюємося із пар.2, с.11 :
Дізнаємося, що таке ризики та його види
Вчимося розпізнавати виправданий і невиправданий ризики
Повторимо алгоритм дій в екстремальних ситуаціях
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Робота з таблицею «Види ризиків» Підсумуйте! Деякі люди мають схильність до нерозумних ризиків - палять, вживають алкоголь, наркотики, агресивно поводяться або вчиняють протиправні дії. Таку поведінку називають ризикованою. Зазвичай одні види ризикованої поведінки тягнуть за собою інші. Більшість кримінальних злочинів, ДТП, нещасних випадків у побуті та на виробництві пов’язані з уживанням алкоголю і наркотиків.
Екстремальні і надзвичайні ситуації потребують негайних дій.
1. Страх почуття, що першої ж миті охоплює людину в екстремальній ситуації. Головне перебороти страх, не дати йому паралізувати волю і перерости в паніку.
Пригадайте прийоми, які допомагають подолати страх:
зробіть кілька глибоких вдихів і видихів так, наче п’єте повітря крізь соломинку. Уявіть, як воно проходить через ваші легені, зосередьтеся на звуках;
полічіть до десяти, а якщо є час до ста;
пригадайте і вимовте уголос кілька номерів телефонів, вірш, заспівайте пісню.
Ризики є частиною нашого життя. Іноді треба і навіть корисно ризикувати. Це допомагає людині розвиватись як особистості.
Важливо уникати невиправданих ризиків: тютюнопаління, вживання алкоголю, порушення правил поведінки на дорогах тощо.
Уважно аналізуючи життєві ситуації, ти навчишся оцінювати рівень ризику і за необхідності знижувати його.
№2:
Вільне введення тексту
Прочитати та опрацювати пар. 2, с.11-15 .
Усно потренуйтеся діяти в таких ситуаціях за допомогою блок-схеми
на мал. 2 с. 15 підручника.
Переглянути відео у вайбер-групі "Досліджуємо ризики та небезпеки".
Запишіть у цьому полі, що опрацювали параграф, переглянули відео та потренувалися у діях за блок-схемою
Рефлексія від 43 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: