Урок:

6 клас №2 Досліджуємо ризики і небезпеки

Вміст уроку:
Опис, який учні побачать перед початком уроку

Читаємо та ознайомлюємося із пар.2, с.11 :

  1. Дізнаємося, що таке ризики та його види

  2. Вчимося розпізнавати виправданий і невиправданий ризики

  3. Повторимо алгоритм дій в екстремальних ситуаціях

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

        Робота з таблицею «Види ризиків»  Підсумуйте! Деякі люди мають схильність до нерозумних ризиків - палять,  вживають алкоголь, наркотики, агресивно поводяться або вчиняють протиправні дії. Таку поведінку називають ризикованою. Зазвичай одні види ризикованої поведінки тягнуть за собою інші. Більшість кримінальних злочинів, ДТП,  нещасних випадків у побуті та на виробництві пов’язані з уживанням алкоголю і наркотиків.

                Екстремальні  і  надзвичайні ситуації  потребують  негайних дій.

        1.  Страх  почуття,  що першої  ж  миті охоплює  людину в  екстремальній ситуації.  Головне  перебороти страх, не  дати  йому паралізувати  волю  і перерости  в  паніку. 

       Пригадайте  прийоми, які  допомагають  подолати страх:

  • зробіть  кілька глибоких  вдихів  і  видихів  так, наче п’єте повітря крізь соломинку. Уявіть,  як воно проходить  через ваші  легені,  зосередьтеся на  звуках;

  • полічіть  до десяти,  а  якщо  є час  до ста;

  • пригадайте  і вимовте  уголос  кілька номерів  телефонів,  вірш, заспівайте  пісню.

  Ризики є  частиною  нашого життя.  Іноді  треба і  навіть корисно ризикувати. Це  допомагає  людині розвиватись  як особистості.

 Важливо уникати  невиправданих  ризиків: тютюнопаління, вживання алкоголю,  порушення  правил поведінки  на  дорогах тощо.

 Уважно аналізуючи життєві ситуації, ти навчишся оцінювати рівень  ризику  і за  необхідності  знижувати його.

2:

Вільне введення тексту

  1. Прочитати та опрацювати пар. 2, с.11-15 .

  2. Усно потренуйтеся діяти  в  таких ситуаціях  за  допомогою блок-схеми  
    на  мал. 2 с. 15 підручника. 

  3. Переглянути відео у вайбер-групі "Досліджуємо ризики та небезпеки".

  4. Запишіть у цьому полі, що опрацювали параграф, переглянули відео та потренувалися у діях за блок-схемою

Рефлексія від 43 учнів

Сподобався:

41 2

Зрозумілий:

41 2

Потрібні роз'яснення:

39 4
Рекомендуємо

Ризики і небезпеки воєнного часу Види ризиків в зоні бойових дій. Правила спілкування з озброєними людьми. Захист під час обстрілів. Як діяти під завалами.

Ризики і небезпеки воєнного часу Види ризиків в зоні бойових дій. Правила спілкування з озброєними людьми. Захист під час обстрілів. Як діяти під завалами.

1233

Аватар профіля Шаповал Тетяна Сергіївна
Основи здоров'я
6 клас

25 грн

Про що розповів натюрморт (2 клас Урок№6)

Про що розповів натюрморт (2 клас Урок№6)

285

Аватар профіля Рубан-Оленіч Інна Іванівна
Мистецтво
2 клас

20 грн

Хвилі небезпеки цифрового світу

Хвилі небезпеки цифрового світу

88

Аватар профіля Андрієнко Мар`ян Андрійович
Інформатика
10 клас

25 грн

Палітра жанрів мистецтва (6 клас, 2 урок)

Палітра жанрів мистецтва (6 клас,  2 урок)

99

Аватар профіля Бордунова Наталя Юріївна
Образотворче мистецтво
6 клас

25 грн

Історія вокальної музики (6 клас Урок №2)

Історія вокальної музики (6 клас Урок №2)

609

Аватар профіля Рубан-Оленіч Інна Іванівна
Музика
6 клас

20 грн

Схожі уроки

Небезпека інфікування ВІЛ та інфекціями, що передаються статевим шляхом

Небезпека інфікування ВІЛ та інфекціями, що передаються статевим шляхом

415

Аватар профіля Гамар Олена Іванівна
Основи здоров'я
8 клас

Особливості дії тютюнового диму алкоголю і наркотиків на розвиток репродуктивної системи підлітків

Особливості дії тютюнового диму алкоголю і наркотиків на розвиток репродуктивної системи підлітків

1295

Аватар профіля Янченко Віктор Григорович
Основи здоров'я
8 клас

самовихованняя характеру 9б

самовихованняя характеру 9б

327

Аватар профіля Попик Оксана Михайлівна
Основи здоров'я
8—9 клас

види стосунків. Стосунки в родині, класі, підлітковому середовищі

види стосунків. Стосунки в родині, класі, підлітковому середовищі

173

Аватар профіля Попик Оксана Михайлівна
Основи здоров'я
5—7 клас

Спілкування з дорослими.Повага до батьків та вчителів

Спілкування з дорослими.Повага до батьків та вчителів

160

Аватар профіля Попик Оксана Михайлівна
Основи здоров'я
5—7 клас