Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Несилові методи протидії булінгу
»
Взяти участь Всі події
Урок:

6 кл. Підготовка до контрольної роботи (09.05.2022)

07.05.2022
6 Клас

8

40

24

0

Опис уроку (учням цей опис не показується):

Мета: підготувка до контрольної роботи, виявлення утруднень при розв'язуванні вправ

Використані джерела:

https://www.geogebra.org/m/y49pr6ya

https://www.geogebra.org/m/y49pr6ya

Вміст уроку:

Завдання №1:

Теоретичний блок

Аналіз тестової роботи.

Завдання №2:

Теоретичний блок

Запрошую на конференцію о 08.30.


Онлайн - дошка: https://jamboard.google.com/d/14P62jmRfuSW0U3rEfA38-6C5ii1vWQ0uFchNK0bvEoo/edit?usp=sharing


Завданння для підготовки до контрольної роботи:

Завдання №3:

Теоретичний блок

Тренажер.

Ви можете скористатися інтерактивною вправою сервісу Geogebra і порухати кожну точку по координатній площині, перевіряючи свої знання і вміння щодо визначення координат.

https://www.geogebra.org/m/H37eTx7j

Завдання №4:

Теоретичний блок

Тренажер

Скористайтеся тренажером, який при натисканні кнопки "нова" показує нову точку, при натисканні галочки біля "підказки" показує координати точки по осі Ох та осі Оу.

https://www.geogebra.org/m/y49pr6ya

Завдання №5:

Вільне введення тексту

Завдання 1.

Накресли   на  координатній площині з одиничним відрізком 1 см прямокутник MNFS, якщо M(–1; –2),  N(–1; 3), F(3; 3). Знайди координати четвертої точки та площу і периметр прямокутника.

Відповідь запиши так:

1) S(х; у)

2) S = __ cм2

3) Р = см.

Завдання №6:

Вільне введення тексту

Завдання 2. На рисунку зображено графік руху зайця. Користуючись цим графіком, відшукайте відповіді на запитання:

http://school.xvatit.com/images/4/41/1_opcii_okt2012-ch55.jpg

1) Яку відстань подолав заєць до зупинки?

2) За який час заєць подолав відстань у 50 м?

3) Упродовж якого часу заєць відпочивав?

4) Яка була швидкість зайця до його відпочинку?

Відповідь запиши так:

1)___

2)__

3) __

4) __

Завдання №7:

Завантаження файлу

Завдання 3.

Через точку А, що лежить поза прямою с, проведіть пряму k

паралельну с i пряму b перпендикулярну с.

Пряму розташуйте пртблизно так, інше розташування з попаданням на лінії клітинок оцінюватиметься із зменшенням балів.

Завдання №8:

Завантаження файлу

Додаткове завдання (Виконання за вашим бажанням)

Хто це?

Побудуйте точки по координатам та з’єднайте їх послідовно:

1. (-2;10), (-5,5;12), (-5;13), (-2;11,5)

2. (-3;12), (-2;13), (0;13), (2;12), (5;9), (7;9), (9;8), (10;8), (8;6), (8;5), (8,5;0), (8,5;-1), (7;-4), (3;-8), (2;-8), (3;-9), (4;-12), (2;-15), (2;-12), (0,5;-9,5), (-4;-10), (-6;-10), 
(-5;-9), (-4;-7), (0;-7), (1;-6), (2;-3), (2,5;-2), (2,5;1), (0;4); (-2;6), (-4;9), (-6;11), 
(-5,5;12)

3. (0,5;5,5), (2,5;5,5), (4;0), (0,5;5,5)

4. (0;11)

Рефлексія від 12 учнів

Сподобався:

11 1

Зрозумілий:

11 1

Потрібні роз'яснення:

12 0
Рекомендуємо

5 кл. Урок 93. Найменше спільне кратне (1). (30.01.2023)

5 кл. Урок 93. Найменше спільне кратне (1). (30.01.2023)

33

Математика
5—6 клас

20 грн

5 кл. Урок 94. Найменше спільне кратне (2). (31.01.2023)

5 кл. Урок 94. Найменше спільне кратне (2). (31.01.2023)

16

20 грн

5 кл. Урок 90. Найбільший спільний дільник. Взаємно прості числа. (25.01.2023)

5 кл. Урок 90. Найбільший спільний дільник. Взаємно прості числа. (25.01.2023)

38

20 грн

5 кл. НУШ. Урок 79. Дільники і кратні натурального числа. Урок 2.

5 кл. НУШ. Урок 79. Дільники і кратні натурального числа. Урок 2.

53

20 грн

Підготовка до контрольної роботи з теми «Перпендикулярність прямих і площин у просторі».

Підготовка до контрольної роботи з теми «Перпендикулярність прямих і площин у просторі».

20

41 грн

Схожі уроки

Порівняння десяткових дробів

Досліджуємо задачі. Порівняння задач. Складання задач за малюнком.

Усне ділення багатоцифрових чисел на одноцифрове.

Усне ділення багатоцифрових чисел на одноцифрове.

127

Математика
4 клас

6 кл. Додавання від'ємних чисел. Урок 2 (02.02.2022)

Письмове ділення круглого багатоцифрового числа на одноцифрове