Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Переглянути відео.
№2:
Теоретичний блок
У шкільнійї дальні випекли 200 ватрушок. Учні 5-А класу з’їли 0,15 цієї кількості ватрушок. Скільки ватрушок з’їли учні 5-А класу?
Складемо скорочений запис задачі.
Випекли: 200 шт. — 1
З’їли: ? — 0,15
Розв’язання
1) 200 : 100 = 2 (шт.) — це 0,01 спечених ватрушок;
2) 2 · 15 = 30 (шт.) — це 0,15 спечених ватрушок.
Отже, учні 5-А класу з’їли 30 ватрушок
Чи можна розв’язати попередню задачу по-іншому?
Так. Такий само результат одержимо,
якщо помножимо число 200 на дріб 0,15.
200 · 0,15 = 30 (шт.).
Щоб знайти десятковий дріб від числа, треба дане число помножити на даний десятковий дріб.
№3:
Вільне введення тексту
Знайдіть:
1) 0,2 від 350 =
2) 0,22 від 45 =
3) 0,5 від 160 =
4) 0,005 від 200 =
5) 0,7 від 70 =
6) 1,5 від 100 =
№4:
Вільне введення тексту
Мотузку розрізали на дві частини. Довжина першої частини — 12,4 м, а довжина другої частини становить 0,5 довжини першої. Знайдіть початкову довжину всієї мотузки.
№5:
Вільне введення тексту
До школи завезли 600 нових підручників. Відомо, що 0,4 цієї кількості становлять підручники з математики, 0,35 — підручники з історії, а решту — підручники з англійської мови. Скільки підручників з англійської мови привезли до школи?
№6:
Вільне введення тексту
Рефлексія від 0 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: