Урок містить 3 блоки. З них теоретичні-2, практичний- 1.
Конструктор уроків
Урок містить 3 блоки. З них теоретичні-2, практичний- 1.
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Вільне введення тексту
Слава Україні!!!
Вітаю!
Сьогодні ми будемо не тільки вчитися грамотності, тобто орфографії, але й частково згадаємо такий розділ мовознавства як МОРФОЛОГІЯ.
Адже написання прислівників та прислівникових сполук має свої особливості. Тож ви вже зрозуміли, що тема сьогоднішнього уроку:
П'ятнадцяте лютого
Класна робота
Розрізнення прислівників та прислівникових сполук
№2:
Теоретичний блок
Потрібно відрізняти прислівники від співзвучних сполук, утворених поєднанням прийменника з іменником чи словами інших частин мови. Наприклад: збоку, вгорі (прислівники) - з боку, в горі (співзвучні сполуки). У співзвучних сполуках іменник завжди зберігає своє лексичне й граматичне значення, називає конкретний предмет (якийсь двір, якийсь день, якусь гору), а прислівник лише абстрактно вказує на місце, напрямок, час тощо.
Щоб краще зрозуміти нову тему, пропоную переглянути відеоурок за посиланням:
Прочитайте статтю підручника:
Прочитайте конспект, збережіть на майбутнє:
№3:
Вільне введення тексту
№4:
Тестування
Підведення підсумків
Для перевірки знань пройдіть, будь ласка, тест.
№5:
Вільне введення тексту
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Вправа 3, с. 145.
Рефлексія від 30 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
1. ЛЕКСИКОГРАФІЯ ЯК РОЗДІЛ МОВОЗНАВСТВА ПРО УКЛАДАННЯ СЛОВНИКІВ. ВИДИ СЛОВНИКІВ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇХ ПОБУДОВИ