Мета: вивчити правила написання складних географічних назв; розвивати грамотність, уміння редагувати помилки, обирати правильний варіант написання слова; плекати писемну грамотність, виховувати любов до рідного слова.
Конструктор уроків
Мета: вивчити правила написання складних географічних назв; розвивати грамотність, уміння редагувати помилки, обирати правильний варіант написання слова; плекати писемну грамотність, виховувати любов до рідного слова.
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Слава Україні!!!
Доброго дня!
Продовжуємо вивчення розділу ОРФОГРАФІЯ.
Тема нашого уроку:
Перше лютого
Класна робота
Складні випадки написання географічних назв
ПОВТОРЕННЯ
Пригадайте правила вживання великої літери.
Виконайте інтерактивну вправу.
Прикріпіть скрін-шот результатів.
№2:
Теоретичний блок
ЗАСВОЄННЯ ЗНАНЬ
Опрацюйте подану нижче теорію:
Перегляньте відео:
Познайомтеся зі змістом конспекту, збережіть його на майбутнє:
№3:
Тестування
Тестування
Виконайте тест на 24 питання ( за правилами останніх двох уроків).
№4:
Вільне введення тексту
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1) Вивчити конспект уроку ( правила скорочування слів).
2) Виконати вправу 2, стор.140. ( Запишіть слова, знявши риску).
Кожна назва- 0.25.
Рефлексія від 37 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: