Урок на тему "Правопис префіксів і суфіксів" складається із презентації, в якій подано теоретичний матеріал для повторення теми, а також практичні завдання, які необхідно виконати у зошитах і прикріпити.
Конструктор уроків
Урок на тему "Правопис префіксів і суфіксів" складається із презентації, в якій подано теоретичний матеріал для повторення теми, а також практичні завдання, які необхідно виконати у зошитах і прикріпити.
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Вільне введення тексту
СЛАВА УКРАЇНІ!!!
Доброго ранку!!!
Розгорніть ваші зошити та запишіть :
Двадцять п'яте січня
Класна робота
Правопис префіксів і суфіксів
ПОВТОРЕННЯ
Пригадайте правила орфографії, відомі із попередніх років та виконайте вправу-спостереження.
Дайте письмово відповіді на питання А та Б.
№2:
Теоретичний блок
ЗАСВОЄННЯ МАТЕРІАЛУ
А тепер давайте з'ясуємо, які правила написання префіксів та суфіксів існують.
ПРАВОПИС ПРЕФІКСІВ
Перегляньте відео:
Прочитайте статтю підручника:
ПРАВОПИС СУФІКСІВ
Перегляньте відео:
Прочитайте правила:
№3:
Вільне введення тексту
Завдання. Виконайте завдання в цьому полі. Випишіть слова з пропущеними буквами в префіксах з-, с-, зі-
Кожне слово-0.5 балів.
1. Держава наша …будеться і буде. 2. Душею я слова …приймаю, із ними дихаю, страждаю. 3. Немає в житті рівних доріг, що ведуть прямісінько до високих …добутків і слави. Шлях до них тернистий, і тільки той …може його …долати, хто бачить своє покликання, щастя і втіху у праці. 4. Ми всі …братались і …сестрились, новим овіявши старе. 5. Мала мурашка, а гори ..точує. 6. Не вклонившись,ягідки не ..рвеш. 7. За один раз дерево не ..тнеш. 8. Вище себе не ..кочиш. 9. Солодке ..псувати легко, а гірке ..потворити нічим.
№4:
Вільне введення тексту
Завдання. Виконайте завдання в цьому полі. Випишіть спочатку слова з префіксом при-, потім з пре- і накінець - з префіксом прі-.
Кожне слово-0.5 балів.
..вітати, ..тихий, ..вести, ..звище, ..порошити, ..дивний, ..йти, ..вокзальний, ..довгий, ..будувати, ..подобний, ..чудово, ..рва, ..звисько, ..гірок, ..зирливий, ..завзятий, ..красити, ..погано.
№5:
Тестування
ТЕСТУВАННЯ
Виконайте тест на 19 питань. Перевірте свої знання за останні два уроки.
№6:
Теоретичний блок
Домашнє завдання
Вивчити конспект уроку.
Рефлексія від 3 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
1. ЛЕКСИКОГРАФІЯ ЯК РОЗДІЛ МОВОЗНАВСТВА ПРО УКЛАДАННЯ СЛОВНИКІВ. ВИДИ СЛОВНИКІВ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇХ ПОБУДОВИ