Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Запиши виділене жовтим маркером
І. Організаційно – підготовчий етап.
У сучасному світі зросла свідомість людей щодо екології тавідходів, що веде дорозвитку різних способів переробки тавторинного використання матеріалів та предметів, що ранішевважалися зміттям. Цей підхід дозволяє зберегти ресурсипланети та зменшити кількість зміття, що потрапляє на звалищата забруднює довкілля.
Обґрунтуйте проблему, що виникла, і необхідність її розв’язання.
Призначення проектованого виробу.
Вимоги до виробів даного призначення.
Вимоги до матеріалів.
Виберіть об’єкт проектування.
Аналіз зразків-аналогів.
Ознайомлення зі зразками виробів, виготовлених зі старих речей:
Інструменти, пристосування для виготовлення
Інструменти потрібно обирати відповідно до матеріалу з якого складаються деталі обраного проекту виробу.
№2:
Завантаження файлу
Додайте фото з зошита І етапу
Рефлексія від 11 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Повторний інструктаж з БЖД. Об'єкт проектної діяльності "Текстильна лялька". Вибір та обгрунтування об'єкта проектування. Організаційно-підготовчий етап проекту.
Повторний інструктаж з БЖД. Об'єкт проектної діяльності "Еко - торбинка". Вибір та обгрунтування об'єкта проектування. Організаційно - підготовчий етап проекту.
Творчий проект "Нове життя старим речам". Повторний інструктаж з БЖД. Вибір та обгрунтування об'єкта проектування.Організаційно-підготовчий етап проекту.