Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Діти та війна: практичні поради щодо стабілізації емоційного стану
»
Взяти участь Всі події
Урок:

§ 3. Методи вивчення природи § 4. Обладнання для вивчення природи

Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

§ 3. Методи вивчення природи

§ 4. Обладнання для вивчення природи

Прочитати 3-4 параграфи.Вивчити правила,таблицю,Вимірювальні прилади

https://narodna-osvita.com.ua/731-metodi-vivchennya-prirodi-obladnannya-dlya-vivchennya-prirodi.html-Сайт

Заповніть 2 таблиці:

Методи вивчення природи » Географія

Обладнання для вивчення природи » Географія

НАДІСЛАТИ РОБОТУ

Хто не встиг записати класну роботу ось посилання-https://vseosvita.ua/12.6bo1

2:

Завантаження файлу

Або прикріпіть сюди

3:

Теоретичний блок

Правила поведінки  в умовах надзвичайних ситуації воєнного характеру

Необхідно:

  • зберігати особистий спокій, не реагувати на провокації;

  • не сповіщати про свої майбутні дії (плани) малознайомих людей, а також знайомих з ненадійною репутацією;

  • завжди мати при собі документ (паспорт, свідоцтво про народження), що засвідчує особу, відомості про групу крові своєї та близьких родичів, можливі проблеми зі здоров’ям (алергію на медичні препарати тощо);

  • знати місце розташування захисних споруд цивільної оборони поблизу місця проживання, місцях частого відвідування (магазини, центр селища, лікарня тощо). Без необхідності намагатися як найменше знаходитись поза місцем проживання та малознайомих місцях;

  • при виході із приміщень, пересуванні сходинами багатоповерхівок або до споруди цивільної оборони (сховища) дотримуватись правила правої руки (як при русі автомобільного транспорту) з метою уникнення тисняви. Пропускати вперед та надавати допомогу жінкам, дітям, перестарілим людям та інвалідам, що значно скоротить терміни зайняття укриття;

  • уникати місць скупчення людей;

  • не вступати у суперечки з незнайомими людьми, уникати можливих провокацій;

  • у разі отримання будь-якої інформації від органів державної влади про можливу небезпеку або заходи щодо підвищення безпеки передати її іншим людям (за місцем проживання тощо);

  • при появі озброєних людей, військової техніки, заворушень негайно покидати це місце;

  • у разі появи засобів масової інформації сторони-агресора негайно покидати це місце;

  • повідомити батьків, якщо помітите людей, які не орієнтуються на місцевості, розмовляють з акцентом, мають не характерну зовнішність, виконують протиправні і провокативні дії, проводять незрозумілі роботи тощо), а батьки, в свою чергу повинні негайно інформувати органи правопорядку, місцеву владу, військових;

  • при загрозі артилерійського або авіаційного обстрілу будьте готові терміново вирушити до визначеного на вашій території сховища, або укритися в  підвалі власного будинку, якщо він може захистити ваше життя. Повідомте рідних, або знайомих де точно будете перебувати. Не виходьте з укриття до кінця обстрілу.

  • у разі потрапляння у місце обстрілу і відсутності пристосованих сховищ, для укриття, використовуйте нерівності рельєфу: канави, окопи, заглиблення від вибухів тощо. У разі раптового обстрілу та відсутності поблизу споруд цивільного захисту, сховища і укриття − лягти на землю головою в сторону, протилежну вибухам. Голову прикрити руками (за наявності, для прикриття голови використовувати валізу або інші речі).

  • при можливості надавати першу допомогу іншим людям у разі їх поранення. Визвати швидку допомогу, представників ДСНС України, органів правопорядку;

  • дотримуватися правил комендантської години, станом на 01.09.2022: з 22.00 до 06.00. Не виходьте з дому у визначений час.

  • Закривайте вікна шторами. Вимикайте світло в будинках.

    Не рекомендується:

  • підходити до вікон, якщо почуєте постріли;

  • спостерігати за ходом бойових дій;

  • стояти чи перебігати під обстрілом;

  • конфліктувати з озброєними людьми;

  • носити армійську форму або камуфльований одяг;

  • демонструвати зброю або предмети, схожі на неї;

  • підбирати покинуті зброю та боєприпаси.

    При виявленні вибухонебезпечних предметів забороняється:

  • чіпати сторонні предмети, якщо це маленькі чи великі іграшки, гаджети, коробки, схожі на сірники;

  • чіпати уламки бойової техніки, снаряди, перекладати, перекочувати з одного місця на інше;

  • збирати і зберігати, нагрівати і ударяти;

  • намагатися розряджати і розбирати;

  • виготовляти різні предмети;

  • використовувати заряди для розведення вогню і освітлення;

  • приносити в приміщення, закопувати в землю, кидати в колодязь чи річку.

Виявивши вибухонебезпечні предмети негайно повідомте про це територіальні органи ДСНС та МВС за телефоном "101" та "102".

4:

Теоретичний блок

Пам'ятки.

Алгоритм дій під час повітряної тривоги, якщо ви вдома:

  • Швидко одягнутися.

  • Закрити вікна, вимкнути газ, водопостачання, електрику.

  • Взяти «тривожний рюкзачок» і найкоротшим шляхом прямувати до найближчої захисної споруди чи укриття.

  • Швидко та без паніки зайняти місце у захисній споруді.

  • Якщо немає можливості спуститися в укриття (або його просто немає поблизу), то дотримуйтеся правила двох стін.

Алгоритм дій під час повітряної тривоги, якщо ви на вулиці:

  • Прямувати до найближчого укриття (хоча б до підвалу найближчого будинку, паркінгу, підземного переходу).

  • Якщо укриття поблизу немає, але вже чутно звуки вибухів, потрібно впасти на землю та накрити голову руками.

  • За можливості шукайте заглиблення, яму, в якій можна сховатися. Або хоча б високий бордюр.

    Алгоритм дій під час повітряної тривоги, якщо ви на онлайн-уроці:

  • Виходите із конференції.

  • Йдете у безпечне місце, яке встановлене за правилами вашої сім'ї.

  • Після сигналу "Відбій тривоги" доєднуйтеся до занять по розкладу.

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався:

0 0

Зрозумілий:

0 0

Потрібні роз'яснення:

0 0
Рекомендуємо

ОМР та І ЛР №4 Вивчення конструкції фрези

ОМР та І ЛР №4 Вивчення конструкції фрези

191

Аватар профіля Чемерис Олена Андріївна
ОМР та І
III курс

260 грн

Людина і природа - єдині. Контраст. (3 клас Урок №4)

Людина і природа - єдині.  Контраст. (3 клас Урок №4)

202

Аватар профіля Рубан-Оленіч Інна Іванівна
Мистецтво
3 клас

19 грн

ОМР та І ЛР №3 Вивчення геометріі та конструкції свердла

ОМР та І ЛР №3 Вивчення геометріі та конструкції свердла

191

Аватар профіля Чемерис Олена Андріївна
ОМР та І
III курс

250 грн

§ 2. Людина і природа

§ 2. Людина і природа

360

Аватар профіля Степанюк Сергій Степанович
Історія України
5 клас

50 грн

37 грн

"РІЗНІ БАРВИ У ПРИРОДІ"

"РІЗНІ БАРВИ У ПРИРОДІ"

196

Аватар профіля Тунік Світлана Григорівна
Мистецтво
1 клас

44 грн

Схожі уроки

Практична робота "Визначення найвідоміших сузір"їв на карті зоряного неба"

Практична робота "Визначення найвідоміших сузір"їв на карті зоряного неба"

776

Аватар профіля Шеіна Тетяна Володимирівна
Природознавство
5 клас

Повітря – суміш газів.

Повітря – суміш газів.

699

Аватар профіля Шеіна Тетяна Володимирівна
Природознавство
5 клас

Повітря - суміш газів

Повітря - суміш газів

162

Аватар профіля Талпа Людмила Миколаївна
Природознавство
5 клас

Весна в природі

Весна в природі

33

Аватар профіля Ракус Софія Олександрівна
Природознавство
2 клас

Квест - подорож " Явища природи"

Квест - подорож " Явища природи"

442

Аватар профіля Гайворонська Наталія Вікторівна
Природознавство
5 клас