Урок розроблений за підручником НУШ «Українська мова та читання» для 3 класу (1 і 2 частина), автори: Большакова І. О., Пристінська М. С. до уроку "Власні і загальні назви"
Джерело ілюстрацій до тесту: https://www.pinterest.com/,
Конструктор уроків
Урок розроблений за підручником НУШ «Українська мова та читання» для 3 класу (1 і 2 частина), автори: Большакова І. О., Пристінська М. С. до уроку "Власні і загальні назви"
Джерело ілюстрацій до тесту: https://www.pinterest.com/,
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Пояснювальний диктант
Об(‘ї, йі)хав, (на)весні, Л(ьо, о)ня, дж (е, и)рело, в (е, и)лосипед, т(е,и)атр, д (е,и)льфін, а(й)стра, (ї, йі)жачок, (що)дня, (Д, д)ніпро, пі(з,зь)ня, раді(с,сь)ть, (я, йа)йця, дец(и,е)метр.
Навчальне відео до теми уроку "Власні і загальні назви"
Робота за підручником
Ознайомся з правилом на с. 89
-Спробуй повторити правило в думці, перекажи товаришу, батькам.
Вправа 1, с 89 письмово.
-Запиши своє прізвище, ім’я або прізвище, ім’я, по батькові. Не забувай скористатися зразком.
Вправа 2, письмово.
Фізкульхвилинка.
№2:
Тестування
№3:
Теоретичний блок
Домашнє завдання
Вправа 4, с. 99.
-Поміркуй, чим відрізняються прізвища, прізвиська і псевдоніми?
-Спиши текст.
Рефлексія від 0 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Іменник як частина мови. Іменники конкретні й абстрактні, загальні і власні, назви істот і неістот (повторення і поглиблення). Збірні іменники.