Урок розроблений за підручником НУШ «Українська мова та читання» для 3 класу (1 і 2 частина), автори: Большакова І. О., Пристінська М. С. до уроку "Самостійні та службові частини мови"
Джерело ілюстрацій до уроку: https://www.pinterest.com/,
Конструктор уроків
Урок розроблений за підручником НУШ «Українська мова та читання» для 3 класу (1 і 2 частина), автори: Большакова І. О., Пристінська М. С. до уроку "Самостійні та службові частини мови"
Джерело ілюстрацій до уроку: https://www.pinterest.com/,
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Пояснювальний диктант
Ч (и,е)брець, з (‘я, я)вився, зна(й, ь)омий, вчите(ль, л)ка, Дем (‘я, я)н, н (ьо, о) му, с (и, е) ло, (К, к) иїв, (я, йа)блуко, насі (н, нн) я, хлоп (‘я, йа)та, здоров(‘я, йа), обли(ч, чч)я, скі( ль, л) ки, (у)лісі.
Навчальне відео до теми уроку "Самостійні та службові частини мови"
-Які частини мови ти запам'ятав?
Робота за підручником с. 93 вправа 1, усно
-З'ясуй на які питання відповідають слова у стовпчиках?
-На скільки великих груп поділяються частини мови?
Вправа 2, письмово, самостійно.
Фізкульхвилинка
№2:
Теоретичний блок
Робота над віршем Григорія Фальковича "ЗАГАДКА ПРО ТОГО, ХТО ХОДИТЬ ПІШКИ"
-Чи знаєш ти, про кого йдеться у вірші? Доведи свою думку.
-У якому значенні — прямому чи переносному — вжито сполучення слів «ходить пішки»?
-Чи може сніг «ходити пішки»?
Робота зі словником
ПІ́ШКИ, присл. Власними ногами, без допоміжних засобів (про спосіб пересування людини).
-Випиши з вірша приклади слів — назв предметів, слів — назв ознак, слів — назв дій, слів-помічників.
№3:
Тестування
№4:
Теоретичний блок
Домашнє завдання
Вправа 4, с. 95.
-Опиши дощ за допомогою слів — назв предметів, слів — назв ознак предметів, слів — назв дій предметів.
Рефлексія від 0 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: