розроблений за підручником НУШ «Українська мова та читання» для 3 класу (1 і 2 частина), автори: Большакова І. О., Пристінська М. С. до уроку "Правопис власних іменників. Оповідання"
Джерело ілюстрацій до тесту: https://www.pinterest.com/,
Конструктор уроків
розроблений за підручником НУШ «Українська мова та читання» для 3 класу (1 і 2 частина), автори: Большакова І. О., Пристінська М. С. до уроку "Правопис власних іменників. Оповідання"
Джерело ілюстрацій до тесту: https://www.pinterest.com/,
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Словниковий диктант
Їхати, мрії, їхній, їжак, поїхав, їжа, їдальня, поїзд, мої, їстівний, поїздка, Київ, Україна, українець, гаївка, сироїжка, її, стоїть, вії, зграї.
-Підкресліть власні назви.
Робота за підручником
Читання тексту вправи 1 на с. 103
-Ким була Катерина Білокур?
Знайомство з презентацією про художницю.
Фізкультхвилинка
№2:
Теоретичний блок
Робота над текстом с. 103, вправа 2.
Самостійне читання твору.
-Що ти відчуваєш після читання оповідання? Чому?
Випиши з тексту власні назви.
Творча робота "Ким я мрію бути?"
-Напиши невеличке есе, намагайся переконати слухача у виборі професії.
№3:
Тестування
№4:
Теоретичний блок
Домашнє завдання
-Підготуй повідомлення про відому українську письменницю Марію Приймаченко. На допомогу можеш використати презентацію.
Рефлексія від 1 учня
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Іменник як частина мови. Іменники конкретні й абстрактні, загальні і власні, назви істот і неістот (повторення і поглиблення). Збірні іменники.