Урок розроблений за підручником НУШ «Українська мова та читання» для 3 класу (1 і 2 частина), автори: Большакова І. О., Пристінська М. С. до уроку "Поняття про іменник"
Джерело ілюстрацій до тесту: https://www.pinterest.com/,
Конструктор уроків
Урок розроблений за підручником НУШ «Українська мова та читання» для 3 класу (1 і 2 частина), автори: Большакова І. О., Пристінська М. С. до уроку "Поняття про іменник"
Джерело ілюстрацій до тесту: https://www.pinterest.com/,
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Словниковий диктант
Весна, тепло, листок, березовий, грибок, зернина, житло, чергувати, земля, синок, хвилястий, сестра, легенький, швидкий, низький, димок, зимовий, потемніло, дерева.
-Підкресли слова , які називають назви предметів.
Навчальне відео на тему уроку"Іменник"
Робота за підручником
Вправа 1, с. 95 усно.
-Зверни увагу на правило. Прочитай його самостійно. Спробуй повторити подумки. Розкажи рідним.
-Якщо не зрозумів, прочитай повторно.
Вправу 2 виконай за допомогою гри
№2:
Теоретичний блок
Фізкультхвилинка
Вправа 3 на с. 96
-Запиши групами іменники.
Самостійне читання вірша Григорія Фальковича "Грип"
-Випиши з вірша 5 іменників, які відповідають на питання хто?, і 5, які відповідають на питання що?
№3:
Тестування
№4:
Теоретичний блок
Домашнє завдання
Вправа 4 на с. 97 (вгорі)
-Прочитай початок тексту.
-Допиши його, уживаючи іменники і за потреби слова-помічники.
Рефлексія від 9 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: