Урок:

3 клас. Приголосні тверді, м’які, пом’якшені. Позначення твердості і м’якості на письмі

Опис уроку (учням цей опис не показується):

Урок розроблений за підручником НУШ «Українська мова та читання» для 3 класу (1 і 2 частина), автори: Большакова І. О., Пристінська М. С. до уроку "Приголосні тверді, м’які, пом’якшені. Позначення твердості і м’якості на письмі"

Ілюстрації джерело: https://www.google.com/searc

Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

  1. Словниковий диктант

    Оселедець, карась, короп, лящ, сом, краснопірка, амур, йорж, щука, плоскирка, судак, плітка.

    - Ми записали риб, які проживають у прісноводних водоймах України. Сьогодні ми познайомимося більш детально з деякими представниками класу риб.

  2. навчальне відео з теми уроку "Приголосні тверді, м’які, пом’якшені. Позначення твердості і м’якості на письмі"

  3. Робота за підручником

    Вправа 1 с. 45 усно

2:

Теоретичний блок

  1. Робота з текстом вправи 2, с. 45

    - Знайди в тексті інформацію, з якою ти не погоджуєшся. Поясни чому. Як її перевірити? Для перевірки використай різні джерела.

Скористайся посиланням для уточнення інформації : https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%AF%D1%89%D1%96%D1%80%D0%BA%D0%B0_(%D1%80%D1%96%D0%B4)

  • Випиши 10 слів, у яких є букви я, ю, є, і, ь. Визнач, чи позначають вони м’якість/пом’якшення попереднього приголосного. Запиши звукову схему слів.

  • Фізкультхвилинка

3:

Теоретичний блок

  1. Робота за підручником

    Вправа 3 с.45 усно, вправа 4 с. 46 письмово.

    Відредагуй та спиши перше речення. Чому в цьому тексті не варто вживати слово подейкують?

    ПОДЕЙКУВАТИ. Говоритирозповідати що-небудь про когосьщосьпередавати чуткипоголоски і т. ін. 

    Джерело:https://slovnyk.ua/index.php?swrd=%D0%9F%D0%9E%D0%94%D0%95%D0%99%D0%9A%D0%A3%D0%92%D0%90%D0%A2%D0%98

  2. Переглянь навчальне відео "Прісноводні риби України"

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався:

0 0

Зрозумілий:

0 0

Потрібні роз'яснення:

0 0
Рекомендуємо

Приголосні тверді й м’які, шиплячі (повторення). Напівпом’якшені (пом’якшені) приголосні

Приголосні	тверді й м’які, шиплячі (повторення). Напівпом’якшені (пом’якшені) приголосні

260

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська мова
5 клас

33 грн

Позначення м’якості приголосних на письмі. Уживання м’якого знака (повторення поглиблення)

Позначення м’якості приголосних на письмі. Уживання м’якого знака (повторення поглиблення)

180

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська мова
5 клас

33 грн

ПОЗНАЧЕННЯ М'ЯКОСТІ ПРИГОЛОСНИХ

ПОЗНАЧЕННЯ М'ЯКОСТІ ПРИГОЛОСНИХ

299

Аватар профіля Перепелиця Любов Вікторівна
Українська мова
10 клас

20 грн

Позначення м'якості приголосних

Позначення м'якості приголосних

159

Аватар профіля Перепелиця Любов Вікторівна
Українська мова
10 клас

20 грн

Приголосні тверді й м'які, дзвінкі й глухі. Вимова приголосних у корені слова

Приголосні тверді й м'які, дзвінкі й глухі. Вимова приголосних у корені слова

65

Аватар профіля Вервикишка Ірина Михайлівна
Українська мова
5 клас

30 грн

Схожі уроки

Правопис складних іменників (повторення й поглиблення).

Правопис складних іменників (повторення й поглиблення).

660

Аватар профіля Мірошніченко Леся Миколаївна
Українська мова
6 клас

Розділові знаки в СПР з кількома підрядними

Розділові знаки в СПР з кількома підрядними

822

Аватар профіля Яковець Надія Василівна
Українська мова
9 клас

Розвиток зв"язного мовлення. Есе.

Розвиток зв"язного мовлення. Есе.

504

Аватар профіля Білецька Оксана Вікторівна
Українська мова
10 клас

Спостерігаю за відмінюванням займенників 3-ої особи

Спостерігаю за відмінюванням займенників 3-ої  особи

383

Аватар профіля Сухорукова Валентина Михайлівна
Українська мова
4 клас

Послідовна підрядність.

Послідовна підрядність.

221

Аватар профіля Білецька Оксана Вікторівна
Українська мова
9 клас