Урок розроблений за підручником НУШ «Українська мова та читання» для 3 класу (1 і 2 частина), автори: Большакова І. О., Пристінська М. С. до уроку "Діагностувальна робота з теми: «Слово. Лексичне значення слова»"
Конструктор уроків
Урок розроблений за підручником НУШ «Українська мова та читання» для 3 класу (1 і 2 частина), автори: Большакова І. О., Пристінська М. С. до уроку "Діагностувальна робота з теми: «Слово. Лексичне значення слова»"
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Навчальне відео
Робота за підручником
Вправа 1 с. 68
Випиши речення зі словом корінь. Укажи, у якому лексичному значенні вживається слово корінь у кожному з речень. Яке це слово — однозначне чи багатозначне?
Скористайся довідкою.
Вправа 2. с. 68
- Запиши «солодкі» слова.
-Які "солодкі" слова використовують у твоїй родині?
Фізкультхвилинка
№2:
Теоретичний блок
Вправа 3 с. 68, усно.
Доповни тематичну групу слів. Назви слова, які є однозначними.
Назви днів тижня: понеділок, ... .
Назви місяців: червень, ... .
-Запропонуй власні версії гри.
Вправу 4 виконай за допомогою гри
Навчальне відео
Вправа 5, с. 68
№3:
Теоретичний блок
Навчальне відео
Вправа 6, с. 68
Запиши антоніми до слів.
№4:
Тестування
№5:
Тестування
Рефлексія від 1 учня
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Урок культури мовлення. Уживання слів відповідно до їхнього лексичного значення, антисуржик, наголошування слів