Урок розроблений за підручником НУШ «Українська мова та читання» для 3 класу (1 і 2 частина), автори: Большакова І. О., Пристінська М. С. до уроку "Основа слова"
Джерело ілюстрацій: https://www.google.com/search
Конструктор уроків
Урок розроблений за підручником НУШ «Українська мова та читання» для 3 класу (1 і 2 частина), автори: Большакова І. О., Пристінська М. С. до уроку "Основа слова"
Джерело ілюстрацій: https://www.google.com/search
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Привіт, друже !
Сьогодні у нас цікава і важлива тема "Основа слова", отож, до праці.
Переглянь уважно навчальне відео.
Робота за підручником
Вправа 1, с. 71
- Спиши, дописуючи у словах закінчення.
- Познач закінчення.
-Чи виникають у тебе труднощі у розумінні лексичного значення слова, коли закінчення не дописане?
Ознайомся з правилом на с. 72 (вгорі)
Основа слова — частина слова без закінчення.
Основа слова містить лексичне значення слова.
Основу слова позначають так: .
Фізкультхвилинка
№2:
Теоретичний блок
Роздивися схему на с. 72 у підручнику
-Як визначити основу слова?
Вправа 2, с. 72, письмово.
Пропоную зануритися в атмосферу життя і творчості Лесі Українки
Запрошую у цікаву і легку подорож на Полісся в родину Косачів до маленької Лесі Українки від першої особи.
Читання статті вправи 3, с. 72 за підручником.
№3:
Теоретичний блок
Вправа для очей
Знайомство з твором Лесі Українки "Казка про Оха-чародія"
Самостійне читання.
-Зверніть увагу, що казка написана у віршованій формі на основі українського фольклору.
Фолькло́р (англ. folk-lore, букв. — народна мудрість; народне знання)[1], або усна наро́дна тво́рчість — колективна художня літературна і музична творча діяльність народу, яка засобами мови зберегла знання про життя і природу, давні культи і вірування, а також відбиток світу думок, уявлень, почуттів і переживань, народно-поетичної фантазії.
Джерело: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A4%D0%BE%D0%BB%D1%8C%D0%BA%D0%BB%D0%BE%D1%80
Бесіда над твором
-Що тебе здивувало в казці? Яким був Ох?
-У вірші багато слів, які вже вийшли з широкого вжитку. Перечитай вірш кілька разів та з’ясуй значення слів, які ти не розумієш.
-Прочитай опис палат Оха. Чи хотілося б тобі там залишитися?
-Чому?
-Що радить авторка тим, хто хоче залишитися в Оха?
-Опиши палати Оха своїми словами. Що там є?
№4:
Тестування
Рефлексія від 0 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
В. Голобородько. «Наша мова», «Теплі слова». Наскрізний патріотизм, філософічність, фольклорна основа його поезій, народознавчі аспекти.