Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Вільне введення тексту
Виконайте вправи
Спишіть складносурядні речення в такій послідовності: а) з єднальними смисловими зв'язками; б) з протиставними смисловими зв'язками; в) з розділовими смисловими зв'язками; г) із зіставними смисловими зв'язками. Підкресліть сполучники, визначте їхню групу за значенням.
1. Кілька човнів, припнутих ланцюжками, злегка погойдувались на воді, а поміж ними чувся плескіт і безперервне клекотання хвиль (А.Шиян). 2. Ніде ні травички не колихнеться, ні пташка не пролетить (І. Нечуй-Левицький). З. Ідуть зі мною чесні люди, і хліб росте без гіркоти (А.Малишко). 4. Хуртовина гуде, замітає стежину людині, а людина торує* свій слід, не зважає на сніг (А.Малишко). 5. Чи то життя шумить по той бік прірви, чи даленіє електрички шум? (В. Базилевський). 6. Або печи пиріжки, або не прийдуть дружки (Нар. творчість). 7. Палахкотять, згорають дні, в заграві гаснуть до останку, але щоразу на світанку життя всміхається мені (Л.Петрова). 8. Хліб і сіль для друга й брата, а для ката - грім (В. Коломієць).
№2:
Теоретичний блок
Перегляньте відео та вивчіть правила:
№3:
Теоретичний блок
Рефлексія від 1 учня
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Безсполучникове складне речення. Смислові відношення між частинами безсполучникового складного речення
Однорідні члени речення (зі сполучниковим, безсполучниковим і змішаним зв’язком). Поширені й непоширені однорідні члени речення. Смислові відношення між однорідними членами речення (єднальні, протиставні, розділові).
Прийменник як службова частина мови. Прийменник як засіб зв’язку слів у словосполученні й реченні. Зв’язок прийменника з непрямими відмінками іменника.