Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Тема: повторення програми другого року навчання (китайська мова)
Мета: повторення матеріалів вивченого до карантину
Хід роботи:
Вітання
Перевірка присутніх
Перша тема повторення : Країни
З якої ти країни?
Я українець, а ти?
Він іспанець.
Вона американка.
Мартин китаєць.
Тобі подобається Китай?
Перекладіть на китайську:
Китай
Америка
Німеччина
Італія
Іспанія
Росія
Лондон
Україна
Японія
Корея
Спочатку китайський ієрогліф 笛 (dí) означав давню бамбукову флейту, що мала сім отворів. Верхня частина ієрогліфа - це ⺮, тобто один з варіантів 竹 (zhú), що означає «бамбук», який є ключем до ієрогліфу. Він вказує на матеріал, з якого робиться типова китайська флейта.
Нижня частина ієрогліфа 笛 (dí) - ієрогліф 由, який є скороченням від 迪 (dí) «направляти на шлях істинний», «просвіщати» і вказує на вимову.
(Zǎo) - «ранок»
Раніше:
Складається з двох частин:сонце
кріль
№2:
Вільне введення тексту
Напиши на китайській всі ці цифри:
№3:
Тестування
№4:
Завантаження файлу
Зніми відео де ти розповідаєшь вірш напамять!
Рефлексія від 0 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: