Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Перегляньте відео та законспектуйте правила.
Запам'ятай!
№2:
Вільне введення тексту
Виконай вправи письмово та надішли на перевірку!
Вправа 1
Провідмінюйте дієслова в теперішньому та у всіх формах майбутнього часу.
Складати, спроєктувати, підтримувати, підтримати,розуміти, зрозуміти.
Вправа 2
Від поданих дієслів утворіть форми першої і другої особи однини та першої, другої та третьої особи множини. Простежте чергування приголосних, підкресливши їх.
Водити, возити, розграфити, припекти, скакати, полоскати, захотіти, наздогнати, переходити, викосити, натрапити, їздити, ненавидіти, нагородити, приладити, потекти, випросити, голубити, мазати, лазити, скотити, скочити, трусити, закупити, дихати, смикати, косити, лепетати.
Вправа 3
Перепишіть прислів’я. Дієслова, що в дужках, поставте в потрібній формі теперішнього чи простого майбутнього часу.
1. Слово (вилетіти) горобцем, а (повернутися) волом.
2. Скажеш гоп, як (перескочити).
3. (Стукотіти), (гуркотіти) — комар з дуба (летіти).
4. Орел мухи не (ловити), а слон за мишею не (ганятися).
5. Добрий не (чинити) лихого та не (боятися) нічого.
Рефлексія від 2 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: