Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Уважно прочитайте бесіду і зробіть висновки чи шкідливі різні види транспорту для нашої природи.
№2:
Завантаження файлу
Намалюйте і розфарбуйте автомобіль своєї мрії. Виконану роботу надіслати на перевірку
№3:
Теоретичний блок
Усно розв'яжіть віршовані задачі
1. Мишка в полі працювала,
Зернечко пшеничне залюбки збирала.
Шість зернини вона знайшла,
Потім – ще чотири.
Поки в нірку їх несла –
Три зернини загубила.
Хто тепер з вас відповість,
Скільки мишка зерен з’їсть? (7)
2. Білка горіхи зривала,
Спритно в корзинку складала.
Зразу 7 та ще 4.
Потім сіла, відпочила,
2 горішки з’їла.
Скільки діткам залишила? (9)
3. Сім веселих хлопчиків
В озері купались.
Двох покликали матусі,
Скільки хлопчиків зосталось. (5)
4. Шість кумедних ведмежат
Біля броду борюкались.
Двоє з них втекло до мами.
Скільки ведмежат зосталось? (4)
5. На обід суниць шукали руденькі лисички.
Он з травички визирають 3 червоні личка.
Під листочком причаїлись 4 сунички.
Скільки суничок сховалось від лисичок? (7)
Рефлексія від 13 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: