Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Вільне введення тексту
Слава Україні!!!
Сьогодні на уроці ми продовжимо нашу розмову про ССР ( складносурядне речення) і поговоримо про те, які розділові знаки треба ставити між частинами ССР.
Але більш детально розберемо використання КОМИ:
Восьме листопада
Класна робота
Кома між частинами складносурядного речення
ПРИГАДАЙМО,як будуються складносурідня речення.
Виконайте вправу, подану нижче.
№2:
Теоретичний блок
ЗАСВОЄННЯ МАТЕРІАЛУ
Кожному із цих розділових знаків ми присвятимо окремий урок.
1) КОМА
Давайте з'ясуємо, коли між частинами ССР ставиться кома, а коли її може й не бути?
Опрацюйте поданий нижче матеріал:
Перегляньте відео:
Прочитайте статтю із підручника:
ЗА НЕОБХІДНОСТІ!!!! напишіть конспект ( не є обов'язковим).
№3:
Вільне введення тексту
ЗАКРІПЛЕННЯ МАТЕРІАЛУ
Отже, ми з'ясували, що між частинами ССР крома не ставиться, якщо є спільний другорядний член речення ( як на схемі нижче).
Давайте закріпимо набуті знання.
Виконайте вправу 112.
№4:
Завантаження файлу
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Завантажити та вивчити конспект уроку: УМ 9. Кома між частинами ССР.pdf
Виконати вправу 114 ( І та ІІ) , с. 62 письмово ( фото прикріпити)
№5:
Вільне введення тексту
РЕФЛЕКСІЯ
Дайте відповіді на питання:
Чи зрозумілий вам матеріал уроку?
Чи встигливи опрацювати матеріал за 45 хвилин?
Які різновиди роботи на уроці вам подобаються? ( Читати, писати, дивитися відео, виконувати тести ), а які не подобаються і чому?
Рефлексія від 12 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: