Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Вільне введення тексту
Слава Україні!!!!
Вітаю вас на уроці ураїнської мови. Ми продовжуємо нашу розмову про лекичну норму, тож розгорніть ваші зошити та запишіть:
Двнадцяте жовтня
Класна робота
Утвердження лексичної норми в словниках української мови
Ми дбаємо про чистоту нашого мовлення. Не завжди нам це вдається, але ми наполегливо крокуємо вперед, аналізуючи свої помилки і чужі.
Прочитайте діалог нижче та виконайте завдання.
СПОСТЕРЕЖЕННЯ
У полі для введення текту дайте відповіді на питання А та Б.
№2:
Теоретичний блок
ЗАСВОЄННЯ ЗНАНЬ
Опрацюйте теорію:
Прегляньте відео:
Прочитайте статтю підручника.
№3:
Вільне введення тексту
Що ви думаєте про українські відповідники слова Like? Чи чули ви їх раніше?
Які слова ви використовуєте під час спілкування онлайн: запозичені чи власнеукраїнські?
№4:
Тестування
САМОМСТІЙНА РОБОТА
Потренуймося у правильному слововживанні.
Виконайте тест та заробіть оцінку.
Робота не складна, але об'ємна. У тесті 36 питань. Але тільки 2 варіанта відповіді у кожному, один із яких- правильний.
№5:
Вільне введення тексту
ДОМАШНЯ РОБОТА
Вправа 2, стор. 44 ( пошукова робота в інтернеті). Знайдіть інформацію про неологізми, чи можемо ми їх використовувати у своєму в житті? Де і коли?
Рефлексія від 5 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
1. ЛЕКСИКОГРАФІЯ ЯК РОЗДІЛ МОВОЗНАВСТВА ПРО УКЛАДАННЯ СЛОВНИКІВ. ВИДИ СЛОВНИКІВ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇХ ПОБУДОВИ