Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Слава Україні!!!
Вітаю вас, любі друзі, на уроці української мови, бажаю сил та натхнення на майбутній тиждень!
Роозгорніть ваші зошити та запишіть наступне:
Дев'яте жовтня
Класна робота
Багатозначність, синонімія й антонімія фразеологізмів
Давайте повторимо дещо про фразеологізми в цілому.
Завантажте презентацію, прочитайте та випишіть "джерела фразеологізмів": УМ 10. Фразеологізми. Джерела фразеологізмів..pptx
ЗАСВОЄННЯ ЗНАНЬ
А тепер поговоримо про багатозначність, синонімію та онтонімію фразеологізмів.
Опрацюйте теоретичний матеріал:
Перегляньте відео:
Прочитайте інформацію нижче.
№2:
Вільне введення тексту
ВПРАВА 1
Наприклад:
1) Спалити кораблі- знищити можливість відступити.
№3:
Вільне введення тексту
ВПРАВА 2
Знайдіть до поданих джерел фразеологізмів приклади ( із запропонованих нижче):
Наприклад:
1) Біблійні вислови: "каїнова печать".
№4:
Вільне введення тексту
ВПРАВА 3
Словник фразеологічних синонімів тут: https://synonim.org.ua/ledaryuvaty-synonimy ( вгорі є значок пошуку)
Наприклад:
Ледарювати- лінуватися, дармувати, байдикувати// байдики бити, баглаї бити, дурня валяти, горобцям дулі давати, сім неділь на тиждень справляти.
№5:
Вільне введення тексту
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Вивчити поняття в зошиті.
Поясніть, як ви розумієте значення поданих нижче речень.
Рефлексія від 5 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: