Курс додав(ла)
65 грн
Після покупки цей курс відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані курси зберігаються в розділі мої придбані матеріали.
Курс «Рефлексія на уроці: важливість, ефективність, ідеї. 14 рефлексивних вправ»
179 слухачів
зараз проходять цей курс
85 користувачів
успішно завершили навчання
Автор курсу
Сінькова Оксана Миколаївна
Ліцей №2 Гніванської міської ради Гніванської міської ради Вінницької області. Вчитель початкових класів; вчитель української мови та літератути та зарубіжної літератури.
Почніть навчання вже сьогодні й отримайте цінні знання та сертифікат за проходження курсу. Обирайте власний темп і навчайтеся у зручний для вас час. Курс створено як загальноосвітній.
* Цей курс НЕ є офіційним курсом
підвищення кваліфікації для педагогічних працівників від ТОВ «Всеосвіта».
Анотація
Чому не потрібно ігнорувати рефлексію під час проведення занять? Давньогрецький філософ Сократ вважав рефлексію інструментом для розвитку критичного мислення, самоаналізу та самовдосконалення. Усе це допомагає людям рухатися за вектором прогресу, позбуватися стереотипів, шаблонів й упереджень. Рефлексія допомагає дитині усвідомлювати пройдений шлях знань, систематизувати отриманий досвід і перетворювати приховані можливості в активні та ефективні.
Курс має два модулі: теоретичний та практичний, в кінці курсу - інтерв'ю з володаркою Global Teacher Prize 2017 - Меґґі Макдоннелл "Секрети ефективності від учительки на мільйон".
Програма
Модуль 1. Рефлексія в навчальному процесі: що це, для чого, коли і як?
Тема 1.1. Що таке рефлексія, і як краще її проводити
Тема 1.2. Визначення педагогічної рефлексії
Тема 1.3. Фази навчання на основі рефлексійного досвіду
Тема 1.4. Форми рефлексії
Тема 1.5. 9 сфер застосування рефлексії
Модуль 2. Методики рефлексії
Тема 2.1. Однохвилинне есе
Тема 2.2. Вправа «3-2-1»
Тема 2.3. Вправа «TimeOut!»
Тема 2.4. Методика "Мапа тіла"
Тема 2.5. Океан успіху
Тема 2.6. Рефлексивна мішень
Тема 2.7. ПОПС-формула
Тема 2.8. Синквейн (сенкан)
Тема 2.9. Аркуш контролю
Тема 2.10. Ромашка запитань або Ромашка Блума
Тема 2.11. Незакінчене речення
Тема 2.12. Підведення підсумків
Тема 2.13. Острови
Тема 2.14. Самоаналіз уроку
Тест
Модуль 3. Секрети ефективності від учительки на мільйон.
Навчальний план
Найменування розділів, модулів, тем | Вид контролю |
Модуль 1. Рефлексія в навчальному процесі: що це, для чого, коли і як? Що ж це таке - рефлексія на уроці? Аналізуючи визначення ми маємо розуміти для чого в нашому плані відображено цей етап. Це своєрідний моніторинг на уроці або ж занятті (а важливо використовувати рефлексію й з дошкільнятами), де педагог може і має побачити чи кожна дитина винесла з уроку певні знання, результати, сподівання, а також вміння учнів оцінювати себе й роботу інших. |
Вид контролю: Контроль відсутній |
Модуль 2. Методики рефлексії Вміння оцінити свою роботу дуже важлива навичка в дорослому житті, яку ми можемо починати формувати вже в шкільному віці. Наприкінці кожного уроку ми з дітками проводимо рефлексію, щоб відслідкувати перебіг уроку, було цікаво чи нецікаво, відчуваємо позитивні емоції чи негативні, щось нове дізналися чи систематизували наявні знання, стане отриманий досвід цінністю чи ні. |
Вид контролю: Тест |
Модуль 3. Секрети ефективності від учительки на мільйон Власна історія та поради від володарки Global Teacher Prize 2017 Меґґі Макдоннелл |
Вид контролю: Контроль відсутній |
Відгуки студентів