Курс додав(ла)
Курс «Гейміфікація і "тематичний клас"»
293 слухача
зараз проходять цей курс
91 користувач
успішно завершили навчання
Автор курсу
Добряк Ірина Вікторівна
Опорний заклад освіти "Хомутецька гімназія Миргородської міської ради Полтавської області", учитель першої кваліфікаційної категорії, звання "старший учитель", учитель англійської мови
Почніть навчання вже сьогодні й отримайте цінні знання та сертифікат за проходження курсу. Обирайте власний темп і навчайтеся у зручний для вас час. Курс створено як загальноосвітній.
* Цей курс НЕ є офіційним курсом
підвищення кваліфікації для педагогічних працівників від ТОВ «Всеосвіта».
Анотація
З цього курсу ви дізнаєтеся про те як можна пов'язати прийом гейміфікації з оформленням шкільного навчального кабінету, та як саме це впливає на мотивацію навчально-пізнавальної діяльності учнів будь-якого віку. Практичний модуль допоможе розібратися з алгоритмом створення "тематичного класу" та налагодженням власної системи заохочень для школярів. Разом з автором курсу ви зможете створити свій неповторний гейміфікований клас.
Програма
1. Найменування: «Гейміфікація і тематичний клас».
2. Напрям: використання прийому гейміфікації в освітньому процесі, створення сприятливого та мотивуючого освітнього середовища для учнів загальноосвітніх навчальних закладів.
3. Форма підвищення кваліфікації: дистанційна. Онлайн-навчання відбувається на сайті https://vseosvita.ua/.
4. Автор(ка) – Добряк Ірина Вікторівна, учителька англійської мови Опорного закладу освіти «Хомутецька гімназія Миргородської міської ради Полтавської області», учитель першої кваліфікаційної категорії, звання "старший учитель".
5. Цільова аудиторія: курс рекомендований для педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти.
6. Мета програми: глибше ознайомити педагогів з прийомов гейміфікації, навчитися створювати тематичні класи, що є опорою для системи мотивації учнів та за допомогою цього зробити навчальний процес цікавішим; розкриття особливостей гейміфікація як потужного засобу створення розвивального середовища у процесі навчання.
7. Зміст програми: З цього курсу ви дізнаєтеся про те як можна пов'язати прийом гейміфікації з оформленням шкільного навчального кабінету, та як саме це впливає на мотивацію навчально-пізнавальної діяльності учнів будь-якого віку. Практичний модуль допоможе розібратися з алгоритмом створення "тематичного класу" та налагодженням власної системи заохочень для школярів. Разом з автором курсу ви зможете створити свій неповторний гейміфікований клас.
8. Обсяг (тривалість) навчання: 20 годин/0,7 кредитів Європейської кредитної трансфернонакопичувальної системи (ЄКТС).
9. Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/набуватимуться: загальні: дізнатися про прийом гейміфікації; дізнатися про поняття «тематичний клас» та його користь в навчально-виховному процесі; дізнатися про програми і додатки, що допоможуть у створенні тематичного класу; розширити арсенал активних методів навчання; здатність до образного мислення, аналізу та синтезу; здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях; здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями; здатність приймати обгрунтовані рішення; навчитися створювати тематичні класи та розробляти власну систему роботи на основі прийому гейміфікації.
Навчальний план
Найменування розділів, модулів, тем | Вид контролю |
Модуль 1. Гейміфікація в освіті Що таке гейміфікація? Чому вона набуває дедалі більшої популярності серед освітян та як впливає на мотивацію пізнавальної діяльності учнів? Про це наш перший модуль. |
Вид контролю: Тест |
Модуль 2. Тематичний клас
Чому тематичне оформлення класу - це сучасно, результативно та весело? |
Вид контролю: Тест |
Модуль 3. Практикум.
Спробуємо разом розібратися з алгоритмом створення "тематичного класу". |
Вид контролю: Контроль відсутній |
Модуль 4. Фінальний тест та приємний бонус Перевірте свої знання та отримайте сертифікат |
Вид контролю: Тест |
Відгуки студентів