Анотація курсу

Програма підвищення кваліфікації «Освіта протягом життя» спрямована на формування основних засад забезпечення якісної та ефективної підготовки здобувачів освіти з предмету “Захист України” як складової національно-патріотичного виховання у закладах освіти та визначення показників оцінки його результатів в умовах трансформації соціально-економічних відносин в Україні, через дистанційну форму онлайн-навчання на сайті: https://vseosvita.ua/.

Переваги навчання на нашому сайті

Неймовірно низька вартістьнавчання при високій якості навчальних програм.

Офіційність документів можна перевірити за посиланням.

Пройти навчання можливо за індивідуальним прискореним графіком.

Можливість оплати курсу за рахунок Вашої організації.

Підсумкова атестація в дистанційному режимі.

Часті формування нових навчальних груп. Групи формуються щодня.

Поєднання навчання і роботи, так як навчання проходить в дистанційному режимі.

Сертифікат. Сторона №1 Сертифікат. Сторона №2

Видається документ*:

Після закінчення навчання видається Свідоцтво про проходження курсу із зазначенням академічних годин, офіційність якого можна перевірити за посиланням. *Документ видається лише в електронному форматі.

 

Актуальність

Збереження суверенності, незалежності та унітарності держави в умовах проведення операції об’єднаних сил на сході України, посилення національної свідомості та патріотизму громадян, можливо лише за умови широкої пропаганди традиційних вітчизняних цінностей в усіх сферах суспільної діяльності, де, насамперед, це стосується молоді, яка навчається в закладах освіти  Тому актуальним питанням нині є впровадження предмету “Захист України” як складової національно-патріотичного виховання у закладах освіти”. Тому цей курс передбачає всебічне вивчення та формування підходів щодо забезпечення якісної та ефективної підготовки здобувачів освіти вищевказаному предмету в сучасних умовах.   

Актуальність визначається відсутністю якісної та ефективної підготовки здобувачів освіти з предмету “Захист України” як складової національно-патріотичного виховання у закладах освіти. Тому освітні запити суспільства передбачають використання вищевказаними педагогами таких технологічних підходів і методик до забезпечення якісної та ефективної підготовки здобувачів освіти з предмету “Захист України” як складової національно-патріотичного виховання у закладах освіти, які забезпечать максимальну якість самосвідомість молодого покоління в цьому процесі. Як наслідок, це включає освоєння викладачами основних технологічних засад побудови та розвитку освітнього середовища закладів освіти в різних його варіаціях з підвищення якості організації освітнього процесу всіма його учасниками. 

Цільова аудиторія 

викладачі та керівники (різні категорії педагогічних працівників) закладів освіти всіх рівнів та організаційно-правових форм.

Мета навчального курсу 

формувати та вдосконалювати навички щодо забезпечення якісної та ефективної підготовки здобувачів освіти з предмету “Захист України” як складової національно-патріотичного виховання у закладах освіти на всіх рівнях, визначити засади розвитку освітнього процесу з урахуванням реалій розвитку цієї сфери суспільної діяльності в цілому.

Завдання навчального курсу полягає в формуванні певних знань слухачів 

Вони будуть знати:

  • гнучкі фахові підходи до забезпечення якісної та ефективної підготовки здобувачів освіти з предмету “Захист України” як складової національно-патріотичного виховання у закладах освіти в цілому;

  • науково-практичну основу забезпечення якісної та ефективної підготовки здобувачів освіти з предмету “Захист України” як складової національно-патріотичного виховання у закладах освіти завдяки використанню індивідуальних підходів до навчання кожного вихованця;

  • основні засади створення сучасного технологічного процесу забезпечення якісної та ефективної підготовки здобувачів освіти з предмету “Захист України” як складової національно-патріотичного виховання у закладах освіти в цілому;

  • умови та ключові елементи розвитку сучасного технологічного забезпечення якісної та ефективної підготовки з добувачів освіти з предмету “Захист України” як складової національно-патріотичного виховання у закладах освіти в цілому та ін.

Профілі базових компетентностей слухачів

  • освоєння професійних методик забезпечення якісної та ефективної підготовки здобувачів освіти з предмету “Захист України” як складової національно-патріотичного виховання у закладах освіти;

  • освоєння морально-етичних особливостей спілкування зі здобувачами освіти, навички створення комфортного освітнього мікроклімату для всіх учасників освітнього процесу з забезпечення їх якісної та ефективної підготовки з предмету “Захист України” як складової національно-патріотичного виховання у закладах освіти;

  • освоєння специфіки забезпечення якісної та ефективної підготовки здобувачів освіти з предмету “Захист України” як складової національно-патріотичного виховання у закладах освіти;

  • освоєння суміжних навичок забезпечення якісної та ефективної підготовки здобувачів освіти з предмету “Захист України” як складової національно-патріотичного виховання у закладах освіти;

  • освоєння комунікативних навичок щодо всіх учасників освітнього процесу.

Очікувані результати навчання охоплюють

  • орієнтованість на засвоєння фахових освітніх методик забезпечення якісної та ефективної підготовки здобувачів освіти з предмету “Захист України” як складової національно-патріотичного виховання у закладах освіти;

  • спрямованість на засвоєння методик і усіх складових освітнього процесу щодо забезпечення якісної та ефективної підготовкиздобувачів освіти з предмету “Захист України” як складової національно-патріотичного виховання у закладах освіти;

  • вміння засвоювати технології, форми та прийоми навчання забезпеченню якісної та ефективної підготовки здобувачів освіти з предмету “Захист України” як складової національно-патріотичного виховання у закладах освіти;

  • здатність до побудови дієвого освітнього середовища з забезпеченням щодо якісної та ефективної підготовки здобувачів освіти з предмету “Захист України” як складової національно-патріотичного виховання у закладах освіти;

  • здатність до моделювання забезпечення якісної та ефективної підготовки здобувачів освіти з предмету “Захист України” як складової національно-патріотичного виховання у закладах освіти;

  • орієнтованість на засвоєння підходів до прогнозування результатів забезпечення якісної та ефективної підготовки здобувачів освіти з предмету “Захист України” як складової національно-патріотичного виховання у закладах освіти;

  • вміння застосування оптимальних прийомів щодо забезпечення якісної та ефективної підготовкиздобувачів освіти з предмету “Захист України” як складової національно-патріотичного виховання у закладах освіти;

  • вміння аналізу позитивних наслідків використання фахових навичок забезпечення якісної та ефективної підготовки здобувачів освіти з предмету “Захист України” як складової національно-патріотичного виховання у закладах освіти та ін.

Опис досягнутих результатів навчання

розширення кола компетентностей та підвищення фахових здібностей слухачів курсів підвищення кваліфікації щодо вищенаведеної проблеми. 

Навчальний план 30 годин

Програма підвищення кваліфікації
Найменування розділів, модулів, тем
Всього
годин
Лекції
Самостійна
робота
Практична
робота
Години
контролю
Вид
контролю
Модуль 1. Рекомендації у викладанні “Захисту України” у закладах освіти
1.Методичні рекомендації до розробки занять викладачами з “Захисту України” у закладах освіти.
2. Особливості проведення занять викладачами з “Захисту України” у закладах освіти.
Всього годин: 10
Лекції: 4
Самостійна робота: 0
Практична робота: 4
Години
контролю:
2
Вид контролю:Тест
Модуль 2. Практичні підходи до викладання занять з “Захисту України” у 10 класах закладів освіти
1. Управлінські підходи до організації занять з “Захисту України” у 10 класах закладів освіти.
2. Педагогічні підходи до проведення занять з “Захисту України” у 10 класах закладів освіти.
Всього годин: 10
Лекції: 4
Самостійна робота: 0
Практична робота: 4
Години
контролю:
2
Вид контролю:Тест + Проєкт
Модуль 3. Практичні підходи до викладання занять з “Захисту України” у 11 класах закладів освіти
1. Управлінські підходи до організації занять з “Захисту України” у 11 класах закладів освіти.
2. Педагогічні підходи до проведення занять з “Захисту України” у 11 класах закладів освіти за участю педагогічних працівників.
Всього годин: 10
Лекції: 4
Самостійна робота: 0
Практична робота: 4
Години
контролю:
2
Вид контролю:Тест + Проєкт

Відгуки користувачів

Обсяг курсу:

30 академічних годин

Після проходження:

Видається свідоцтво із зазначенням академічних годин

Форма навчання:

Дистанційна

Початок навчання:

Ви самі обираєте зручний для Вас час

Інформація про організацію

Найменування
ТОВ «Всеосвіта»
Мова навчання
Українська
Адреса для листування
04080, м.Київ, вул. Кирилівська, будинок 82, офіс 256
Режим і графік роботи
з 9.00 до 18.00, перерва на обід з 13.00 до 14.00
Контактний телефон
Служба підтримки 0 (800) 331 031 (дзвінок безкоштовний)