Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Атестація педпрацівників у 2025 році: відповідаємо на актуальні питання
»
Взяти участь Всі події

Анотація курсу

Курс «Як успішно здати ЗНО з історії України? Роль вчителя у підготовці: дієві методи та лайфхаки» є практично орієнтованим, в ході роботи над курсом вчителі історії отримують набір практичних рекомендацій щодо ефективної допомоги своїм учням 5-11 класів в підготовці до успішного складання ЗНО з історії України в умовах обмеженості ресурсів, методику створення своїх власних матеріалів з підготовки до ЗНО з історії України, зокрема, власного онлайн-курсу, доступ до постійно оновлюваної бази моїх власних унікальних методичних розробок, чек-лист готовності учня до ЗНО, авторський перелік рекомендованих безплатних інтернет-ресурсів для підготовки до ЗНО з історії України для учнів різних класів.

Переваги навчання на нашому сайті

Неймовірно низька вартістьнавчання при високій якості навчальних програм.

Офіційність документів можна перевірити за посиланням.

Пройти навчання можливо за індивідуальним прискореним графіком.

Можливість оплати курсу за рахунок Вашої організації.

Підсумкова атестація в дистанційному режимі.

Часті формування нових навчальних груп. Групи формуються щодня.

Поєднання навчання і роботи, так як навчання проходить в дистанційному режимі.

Сертифікат. Сторона №1 Сертифікат. Сторона №2

Видається документ*:

Після закінчення навчання видається Сертифікат про проходження курсу із зазначенням академічних годин, офіційність якого можна перевірити за посиланням. *Документ видається лише в електронному форматі.

 

Актуальність

Отримання високих балів на зовнішньому незалежному оцінюванні з історії України є складним викликом для випускників школи, оскільки вимагає не просто глибоких знань з історії нашої держави, але, першочергово, розуміння їх причинно-наслідкових зв’язків, вміння знаходити спільне та відмінне в тенденціях політичного, соціально-економічного, культурного розвитку наших теренів в різні періоди, навички аналізу та синтезу явищ і подій тощо. Для максимально ефективної підготовки до тестування в рамках шкільного курсу історії України на заваді стає недостатня кількість годин, розбіжності між програмою курсу та програмою ЗНО, відсутність часу на закріплення матеріалу, невідповідність чинних програм сучасним вимогам до історичної компетентності тощо.

Необхідність по завершенні шкільного курсу історії України позитивно скласти зовнішнє незалежне оцінювання зумовлює підвищені вимоги до професійної компетентності вчителя історії, викликає необхідність у сталому та постійному професійному розвитку, пошуку нових форм, методів та засобів роботи з учнями, що безпосередньо мають бути спрямовані як на здобуття базових історичних компетентностей, які вимагає сформувати чинна шкільна програма, так і на формування специфічних, наскрізних умінь та навичок, необхідних для орієнтації у всьому різноманітті історичних епох, постатей, явищ, й, відповідно, для успішного складання ЗНО. Також одним з наріжних каменів успіху учнів на ЗНО є організація вчителем історії неперервного процесу підготовки, вдосконалення вже набутих учнями компетенцій.

Застосування вчителем історії пропонованих в курсі методів та лайфхаків, а також розробка власних напрацювань на основі наших методичних рекомендацій відповідає основним тенденціям сучасного освітнього процесу, раціоналізує час та ресурси вчителя, максимально сприяє створенню оригінального та авторського контенту шкільного курсу історії Україні, що, своєю чергою, сприяє максимальному використанню індивідуального потенціалу кожного здобувача освіти та формуванню в них базових історичних компетентностей та, звісно, здобуттю високих балів на ЗНО.

В рамках курсу окрема увага приділена окресленню напрямів діяльності вчителя історії щодо підготовки, організації та втіленню власної системи підготовки до ЗНО, яка, відповідно, є визначальною для результативного освітнього процесу – створенню на основі запропонованих методик та лайфхаків структурованого навчального матеріалу для учнів різних класів, який відповідає віковим психологічним особливостям здобувачів освіти, їх запитам та інтересам, наявним ресурсам як педагога, так й закладу освіти. Центральним орієнтиром в організації процесу підготовки до ЗНО, згідно з рекомендаціями курсу, є принцип раціонального та максимального ефективного використання ресурсів всіх його учасників, їх проактивності щодо досягнення поставлених цілей.

Розроблений курс містить матеріали сучасних моделей організації цього процесу, центральне місце в яких належить наступним принципам: чіткості та структурованості, прогнозованості та безперервності. В курсі окреслено теоретико-методологічні засади та психолого-педагогічні моделі безперервного процесу формування необхідних для успішного складання ЗНО з історії України історичних і не тільки компетентностей здобувачів освіти безпосередньо під час освітнього процесу в закладі.

Цільова аудиторія

педагогічні та науково-педагогічні працівники, що викладають історичні предмети у закладах освіти, репетитори, батьки.

Мета навчального курсу

підготовка курсантів до формування власної системи підготовки здобувачів освіти до ЗНО з історії України, ознайомлення та практичне випробування новітніх методичних підходів та лайфхаків в цьому процесі, сприяння формуванню авторських методичних та дидактичних матеріалів.

Завдання навчального курсу

  • ознайомлення з базовими принципами, що забезпечують успішну підготовку учнів до ЗНО в рамках пересічного освітнього процесу в державному навчальному закладі;

  • визначення оптимальних напрямків організації підготовки до ЗНО, подальшого формування необхідних наскрізних компетентностей в учнів 5-11 класів (студентів 1-2 курсу ЗФПО);

  • формування дієвого плану для вчителя історії щодо результативної підготовки учнів різних вікових груп, рівня попередньої підготовки тощо до ЗНО;

  • надання алгоритму створення власних авторських матеріалів;

  • опанування методики пошуку новітніх форматів методичних матеріалів;

  • формування плану постійного вдосконалення створеної вчителем системи підготовки до ЗНО;

  • проведення аналізу впливу використання запропонованих методик та лайфхаків на результат підготовки учнів до ЗНО, підвищення рівня успішності, розширення спектра наявних загальних та предметних компетентностей.

Очікувані результати навчання

Після проходження навчання кожний учасник/учасниця:

  • оволодіють дієвими методиками та лайфхаками щодо успішної підготовки своїх учнів до ЗНО;

  • опанують методики створення власної системи підготовки до ЗНО, зокрема, створення авторських навчальних матеріалів відповідно до рівня підготовки учнів, наявних ресурсів тощо;

  • сформують навички щодо постійного професійного вдосконалення та розвитку у своїй практичній роботі.

Опис досягнутих результатів навчання

  • ознайомлення з основними принципами та роллю вчителя в процесі організації підготовки до ЗНО для досягнення успішних результатів;

  • вміння обирати доречні методики та лайфхаки для учнів різних вікових груп та рівня підготовки;

  • визначення пріоритетних напрямків та оптимальні напрямки формування системи підготовки до ЗНО з історії України для учнів 10-11 класів;

  • складання плану формування та розвитку постійної системи;

  • створення власних авторських методичних матеріалів з підготовки до ЗНО з історії України;

  • опанування методики створення таких матеріалів та пошуку нових форматів.

  • формування плану постійного оновлення системи підготовки до ЗНО з історії України

  • проведення аналізу впливу використання новітніх методик та лайфхаків на ефективність процесу підготовки учнів до успішного складання ЗНО з історії Україні, зростання рівня успішності, розширення спектра наявних компетентностей, формування нових.

Навчальний план 30 годин

Програма підвищення кваліфікації
Найменування розділів, модулів, тем
Всього
годин
Лекції
Самостійна
робота
Практична
робота
Години
контролю
Вид
контролю
Модуль 1. Основні засади успішної підготовки до ЗНО з історії України
1. Основні принципи підготовки.
2. Класи 5-6 або ніколи не рано починати.
3. Класи 7-9 або золота доба підготовки.
Всього годин: 10
Лекції: 6
Самостійна робота: 0
Практична робота: 2
Години
контролю:
2
Вид контролю:Тест + Проєкт
Модуль 2. Фундаментальна підготовка в старших класах, або наздогнати все
1. Організація підготовки до ЗНО. 10 клас.
2. Організація підготовки до ЗНО. 11 клас.
3. Як підібрати учням додаткові ресурси?
Всього годин: 10
Лекції: 6
Самостійна робота: 0
Практична робота: 2
Години
контролю:
2
Вид контролю:Тест
Модуль 3. Методика створення авторських матеріалів з підготовки до ЗНО
1. Методика створення тестів.
2. Методика створення mind-карт (схем-портфоліо).
3. Методика роботи з месенджерами.
Всього годин: 10
Лекції: 6
Самостійна робота: 0
Практична робота: 2
Години
контролю:
2
Вид контролю:Проєкт

Відгуки користувачів

590 грн Зареєструватися

Обсяг курсу: 30 академічних годин

*Всеосвіта гарантує 100% повернення коштів!

Якщо ви маєте причини не проходити придбаний курс — протягом 60 днів ви можете звернутися в службу зворотного зв'язку з запитом повернути вам кошти за придбаний курс. Повернення коштів відбувається у зручний для вас спосіб на картку, чи ваш внутрішній рахунок.

Якщо минуло понад 60 днів з моменту придбання курсу — кошти можуть бути поверненні виключно на ваш внутрішній рахунок.

Всеосвіта завжди дбає про своїх користувачів та їх інтереси! *

Інформація про організацію

Найменування:
ТОВ «Всеосвіта».
Мова навчання:
Українська.
Адреса для листування:
04080, м.Київ, вул. Кирилівська, будинок 82, офіс 256.
Режим і графік роботи:
з 9.00 до 18.00, перерва на обід з 13.00 до 14.00.
Контактний телефон:
Служба підтримки 0 (800) 331 031 (дзвінок безплатний).