Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Вправи для зниження високого рівня тривожності у дітей
»
Взяти участь Всі події

Анотація курсу

Емоційна сфера особистості має свої індивідуальні особливості, які залежать від багатьох факторів: спадкових, соціальних, педагогічних.

Вікові показники формування емоційної та вольової сфери представляють неабиякий інтерес та відкривають величезні можливості для здійснення педагогічного впливу.

Що саме та коли варто пропонувати дітям? Які психолого-педагогічні підходи можуть стати найефективнішими? Які наслідки можуть мати деструктивні емоційні прояви у дітей та підлітків? Як емоції впливають на навчання? Саме про це Ви дізнаєтеся, ознайомившись з матеріалами навчального курсу.

Переваги навчання на нашому сайті

Неймовірно низька вартістьнавчання при високій якості навчальних програм.

Офіційність документів можна перевірити за посиланням.

Пройти навчання можливо за індивідуальним прискореним графіком.

Можливість оплати курсу за рахунок Вашої організації.

Підсумкова атестація в дистанційному режимі.

Часті формування нових навчальних груп. Групи формуються щодня.

Поєднання навчання і роботи, так як навчання проходить в дистанційному режимі.

Сертифікат. Сторона №1 Сертифікат. Сторона №2

Видається документ*:

Після закінчення навчання видається Сертифікат про проходження курсу із зазначенням академічних годин, офіційність якого можна перевірити за посиланням. *Документ видається лише в електронному форматі.

 

Актуальність

Щороку збільшується кількість дітей з емоційними проблемами, тривожних, невпевнених в собі, агресивних, депресивних. Це обумовлено різними причинами.

Досвід життя в сучасному соціальному середовищі показує, що найбільшого успіху досягають люди, здатні керувати власними емоціями і поведінковими реакціями, проявляють високий рівень стресостійкості, вміють швидко й адекватно реагувати у критичних ситуаціях.

Л. Виготський, К. Ушинський, О. Яковлєва та інші науковці зазначають, що інтелектуальна й емоційна сфери людини тісно взаємоповʼязані. Основою для розвитку соціально-психологічних компетентностей субʼєктів освітнього процесу є емоційний інтелект, який починає формуватися у дошкільний період і з віком продовжує свій розвиток і вдосконалення.

В Концепції Нової української школи йдеться про те, що засвоївши навички опанування емоціями, людина стає здатною до прийняття конструктивних рішень, контролю над імпульсивними почуттями та поведінкою, може виявляти ініціативу, дотримуватися зобов’язань і швидко адаптуватися до обставин.

Щодо формування вольових навичок варто зазначити, що саме з усвідомлення емоцій починається самоконтроль.

Розвиток емоцій у дітей – важлива частина становлення психіки дитини. Людина, яка не вміє керувати своїми емоціями, є емоційно незрілою.

Від емоційного стану залежить розумова діяльність, участь у різних сферах суспільного життя. Основне завдання тут полягає в тому, щоб зрозуміти та навчитись правильно керувати своїми емоціями, тобто розвинути свій емоційний інтелект.

Емоційний інтелект – це здатність людини брати участь в управлінні власними емоціями, а також емоціями оточуючих людей. Розвиненою особистістю вважається та, у якої рівень інтелекту і коефіцієнт вміння управляти своєю емоційністю досить високі.

Доведено, що особистості, які вміють керувати своїми емоціями, приймають правильні рішення і менше помиляються. Успішна реалізація емоційного інтелекту полягає у здатності ефективно взаємодіяти з оточуючими людьми, правильно орієнтуватись в різних життєвих ситуаціях. Це дає можливість досягнути успіху в усіх сферах суспільного життя.

Особистість розвинена і емоційно стійка настільки, наскільки розвинений її емоційний інтелект.

Варто розуміти, що емоції людини зберігають у собі інформацію про її сутність, про інших людей, про навколишню дійсність. За допомогою тієї чи іншої емоції можна зрозуміти, що думає людина, як вона ставиться до тієї чи іншої ситуації, що відчуває до інших людей тощо. Якщо навчитися керувати своїми емоціями – це сприятиме емоційному та психічному здоров’ю, завоюванню лідерських позицій, підвищенню коефіцієнта мудрості, успішній реалізації поставлених завдань.

Цільова аудиторія

Навчальний курс розроблений для вихователів дошкільних закладів освіти, вчителів, адміністрації закладів освіти, асистентів педагога, практичних психологів, соціальних педагогів та інших зацікавлених осіб.

Мета навчального курсу

Метою навчального курсу є розширення знань щодо формування емоційної компетентності дошкільників, учнів/учениць початкових і старших класів на основі використання ефективних практичних підходів.

Завдання навчального курсу

  1. Розглянути вікові особливості формування емоційно-вольової сфери дітей та учнів/учениць.
  2. Зрозуміти основні концептуальні підходи організації педагогічного процесу з метою розвитку емоційної та вольової сфери неповнолітніх на різних вікових етапах.
  3. Познайомитися з дієвими практичними засобами щодо розвитку емоційної компетентності і вольових якостей дошкільників, молодших школярів і підлітків.
  4. Підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів освіти.

Профілі базових компетентностей педагогічних працівників закладів освіти

Головна ідея підвищення кваліфікації педагогічних працівників полягає в забезпеченні індивідуально-особистісного та професійно-діяльнісного самовдосконалення слухачів/слухачок на основі активізації їхньої базової освіти, набутого професійного та життєвого досвіду відповідно до індивідуально-особистих інтересів, соціальних запитів держави щодо ефективного виконання посадово-функціональних обов’язків.

Документ, що засвідчує участь в навчальному курсі

Сертифікат із зазначенням кількості навчальних годин.

Навчальний план 30 годин

Програма підвищення кваліфікації
Найменування розділів, модулів, тем
Всього
годин
Лекції
Самостійна
робота
Практична
робота
Години
контролю
Вид
контролю
Модуль 1. Особливості емоційної сфери у дітей та учнів/учениць
1. Поняття про емоції.
2. Розвиток емоційної сфери дітей дошкільного віку.
3. Формування емоційної компетентності молодшого школяра.
4. Емоційний розвиток підлітка.
Всього годин: 9
Лекції: 4
Самостійна робота: 0
Практична робота: 4
Години
контролю:
1
Вид контролю:Тест + Проєкт
Модуль 2. Практичні підходи до розвитку емоційної сфери особистості на різних вікових етапах
1. Практичні підходи до розвитку емоційної сфери дошкільників.
2. Засоби формування емоційної сфери молодшого школяра.
3. Розвиток емоцій в підлітковому віці.
Всього годин: 10
Лекції: 3
Самостійна робота: 0
Практична робота: 6
Години
контролю:
1
Вид контролю:Тест
Модуль 3. Розвиток волі
1. Розвиток вольових якостей на різних вікових етапах.
2. Практичні підходи до формування вольових процесів у дітей та учнів/учениць.
Всього годин: 8
Лекції: 3
Самостійна робота: 0
Практична робота: 4
Години
контролю:
1
Вид контролю:Тест + Проєкт
Модуль 4. Презентація проєктів
1. Пошукова діяльність.
2. Підсумковий контроль.
Всього годин: 3
Лекції: 0
Самостійна робота: 0
Практична робота: 2
Години
контролю:
1
Вид контролю:Тест + Проєкт

Відгуки користувачів

590 грн Зареєструватися

Обсяг курсу: 30 академічних годин

*Всеосвіта гарантує 100% повернення коштів!

Якщо ви маєте причини не проходити придбаний курс — протягом 60 днів ви можете звернутися в службу зворотного зв'язку з запитом повернути вам кошти за придбаний курс. Повернення коштів відбувається у зручний для вас спосіб на картку, чи ваш внутрішній рахунок.

Якщо минуло понад 60 днів з моменту придбання курсу — кошти можуть бути поверненні виключно на ваш внутрішній рахунок.

Всеосвіта завжди дбає про своїх користувачів та їх інтереси! *

Інформація про організацію

Найменування:
ТОВ «Всеосвіта».
Мова навчання:
Українська.
Адреса для листування:
04080, м.Київ, вул. Кирилівська, будинок 82, офіс 256.
Режим і графік роботи:
з 9.00 до 18.00, перерва на обід з 13.00 до 14.00.
Контактний телефон:
Служба підтримки 0 (800) 331 031 (дзвінок безплатний).